Empleo

Tenerife precisa perfiles comerciales y sanitarios para rápida incorporación

Escrito por Verónica Sedeño

Las ofertas de empleo en Tenerife son un trampolín para todo aquel que esté buscando trabajo ahora mismo en la isla. Semana tras semana destacamos toda una serie de oportunidades laborales, a las que puedes inscribirte a través de un registro muy rápido y sencillo. Consulta todas las vacantes activas en estos momentos y formaliza tu candidatura para la que más te interese.

Por otro lado, si eres profesional o autónomo y estás buscando personal, regístrate en iberempleos.es y publica tus ofertas de trabajo. Tus vacantes llegarán a los lectores de los periódicos de Prensa Ibérica-Zeta, así como a todos sus usuarios de Redes Sociales.


Comercial, ventas y telemarketing

CENTURY21 CASAS IDEALES selecciona:

ASESOR AGENTE COMERCIAL INMOBILIARIO para Santa Cruz de Tenerife
Publicado: 20/11/2020 – 17:10
– 5 vacantes.
– Contrato autónomo.

¡En Century 21 Casas ideales seguimos creciendo y buscamos asesores comerciales inmobiliarios para ampliar nuestro equipo!
Buscamos personas con pasión, profesionalidad, compromiso y empatía para ser parte de la red inmobiliaria más grande del mundo: Century 21.
Una profesión que te permite tener la vida que soñaste.
Con una formación íntegra en CENTURY 21 CASAS IDEALES podrás realizar:
– Captación de clientes a través de las diferentes estrategias y técnicas existentes en el mercado.
– Conocimiento de técnicas de negociación inmobiliaria y su aplicación en el día a día.
– Atención y Asesoramiento personalizado.
– Seguimiento y apoyo en todo el proceso de venta hasta su cierre.
– Formar parte de un grupo con una cartera inmobiliaria propia de más de 800 propiedades en la isla.
– Disponer de apoyo constante para resolver todas las dificultades que te puedan surgir , a través de nuestro departamento de Coaching y Mentoring.
– Acceso a infraestructura, servicios y apoyo a todos los niveles: staff de coordinación y administración, departamento de marketing y marca personal, fotografía profesional, departamento financiero, departamento técnico , departamento de asesoría jurídico-fiscal y departamento comercial .
– Horario flexible según tus necesidades.
– Buen clima laboral en una empresa joven y dinámica.
Acompañamiento permanente y personalizado en todo momento con el fin de entrenarte (plan de integración profesional).

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de ASESOR AGENTE COMERCIAL INMOBILIARIO en Santa Cruz de Tenerife.


Grupo Crit España selecciona:

Technician Help desk English + Catalan para Santa Cruz de Tenerife
Publicado: 20/11/2020 – 09:05
– 5 vacantes.
– Contrato de duración determinada.
– Jornada completa.

Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company!

Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1.

If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy!

We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages:

Spanish + English (C1-C2) + Catalan(C1-C2), basic PC skills and good communication skills.

And if you are customer-oriented, initiative and results focused…you are just perfect for us!

These will be your responsabilites as part of our team:

– Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities.

– Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints.

– Analyze customer problems and formulate plans of resolution.

– Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly.

– Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk.

– Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc.

– Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values.

– Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group.

Terms:

– Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days).

– Check the requirements in the offer description.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Technician Help desk English + Catalan en Santa Cruz de Tenerife.


Technician Help desk English + Danish para Santa Cruz de Tenerife
Publicado: 20/11/2020 – 09:05
– 5 vacantes.
– Contrato de duración determinada.
– Jornada completa.

Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company!

Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1.

If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy!

We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages:

Spanish + English (C1-C2) + Danish(C1-C2), basic PC skills and good communication skills.

And if you are customer-oriented, initiative and results focused…you are just perfect for us!

These will be your responsabilites as part of our team:

– Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities.

– Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints.

– Analyze customer problems and formulate plans of resolution.

– Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly.

– Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk.

– Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc.

– Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values.

– Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group.

Terms:

´- Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days).

– Check the requirements in the offer description.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Technician Help desk English + Danish en Santa Cruz de Tenerife.


Technician Help desk English + German para Santa Cruz de Tenerife
Publicado: 20/11/2020 – 09:05
– 5 vacantes.
– Contrato de duración determinada.
– Jornada completa.

Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company!

Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1.

If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy!

We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages:

Spanish + English (C1-C2) + German (C1-C2), basic PC skills and good communication skills.

And if you are customer-oriented, initiative and results focused…you are just perfect for us!

These will be your responsabilites as part of our team:

– Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities.

– Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints.

– Analyze customer problems and formulate plans of resolution.

– Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly.

– Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk.

– Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc.

– Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values.

– Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group.

Terms:

– Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days).

– Check the requirements in the offer description.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Technician Help desk English + German en Santa Cruz de Tenerife.


Technician Help desk English + Dutch para Santa Cruz de Tenerife
Publicado: 20/11/2020 – 09:05
– 5 vacantes.
– Contrato de duración determinada.
– Jornada completa.

Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company!

Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1.

If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy!

We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages:

Spanish + English (C1-C2) + Dutch (C1-C2), basic PC skills and good communication skills.

And if you are customer-oriented, initiative and results focused…you are just perfect for us!

These will be your responsabilites as part of our team:

– Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities.

– Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints.

– Analyze customer problems and formulate plans of resolution.

– Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly.

– Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk.

– Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc.

– Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values.

– Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group.

Terms:

– Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days)

Check the requirements in the offer description

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Technician Help desk English + Dutch en Santa Cruz de Tenerife.


Technician Help desk English + Portuguese para Santa Cruz de Tenerife
Publicado: 20/11/2020 – 09:05
– 5 vacantes.
– Contrato de duración determinada.
– Jornada completa.

Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company!

Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1.

If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy!

We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages:

Spanish + English (C1-C2) + Portuguese (C1-C2), basic PC skills and good communication skills.

And if you are customer-oriented, initiative and results focused…you are just perfect for us!

These will be your responsabilites as part of our team:

– Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities.

– Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints.

– Analyze customer problems and formulate plans of resolution.

– Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly.

– Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk.

– Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc.

– Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values.

– Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group.

Terms:

– Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days).

– Check the requirements in the offer description.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Technician Help desk English + Portuguese en Santa Cruz de Tenerife.


Technician Help desk English + French para Santa Cruz de Tenerife
Publicado: 20/11/2020 – 09:05
– 5 vacantes.
– Contrato de duración determinada.
– Jornada completa.

Grupo Crit is seeking vibrant speaking Helpdesk agents to join us in the new and expanding center of our client in Tenerife, Canary Island, Spain. You will be part of a great multinational company!

Do not worry if you do not have enough experience! We are looking for Helpdesk level 1.

If you are interested in to move to Spain this is your opportunity to enjoy our great weather, our beaches and our out-of-this-world gastronomy!

We want you to be part of our multicultural and multi-age team if you have a fluent level of one of these languages:

Spanish + English (C1-C2) + French (C1-C2), basic PC skills and good communication skills.

And if you are customer-oriented, initiative and results focused…you are just perfect for us!

These will be your responsabilites as part of our team:

– Interact with customers via telephone, e-mail and the web, providing technical support and problems solving abilities.

– Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints.

– Analyze customer problems and formulate plans of resolution.

– Assist in identifying resolution gaps at the helpdesk and author knowledge base submissions accordingly.

– Evaluate new services, processes and technologies introduced at the helpdesk.

– Participate in departmental training activities including training programs in support of new technologies, etc.

– Work with departmental staff to promote, develop, and maintain strong customer service values.

– Escalate unresolved issues to support leads, designated (Client) service group.

Terms:

– Availability to work in shifts: 40h per week from Monday to Sunday (working 5 days).

– Check the requirements in the offer description.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Technician Help desk English + French en Santa Cruz de Tenerife.


Calidad

CLECE / Canarias selecciona:

Técnico/a de Calidad y Medio Ambiente para Arona
Publicado: 20/11/2020 – 13:15
– Contrato de duración determinada.
– Jornada completa.
– Salario 18.000€ – 21.000€ Bruto/mes

Se requiere a una persona para ocupar el puesto de técnico/a de calidad y medio ambiente para un centro de trabajo que desarrolla su actividad en el sur de Tenerife.

Las funciones del puesto son:
– Implantar un sistema de calidad en el centro de trabajo y supervisar que se lleve a cabo.
– Gestionar los aspectos relacionados con las directrices y políticas medioambientales (medios para el reciclado, supervisión de compra de productos que cumplen la normativa, etc…).
– Dar formación relacionada con el medio ambiente.
– Otra funciones propias del puesto.

Las condiciones son:
– Jornada completa.
– Contrato eventual inicialmente.
– Turno continuo.

Requisitos:

– Tener titulación universitaria relacionada con el puesto (preferentemente ciencias ambientales).

– Tener carné de conducir.

– NO se precisa experiencia previa.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Técnico/a de Calidad y Medio Ambiente en Arona.


Sanitarios

CLECE / Canarias selecciona:

Auxiliar de Ayuda a Domicilio en Santa Cruz de Tenerife
Publicado: 20/11/2020 – 12:15
– Contrato de duración determinada.
– Jornada parcial – indiferente.

Se requieren personas para ocupar el puesto de auxiliar de ayuda a domicilio en Santa Cruz de Tenerife. Deben tener alguno de los siguientes títulos:
– Título de Formación Profesional Grado Medio auxiliar de enfermería.
– Título de Formación Profesional Grado Medio atención sociosanitaria.
– Certificado de profesionalidad de atención a personas dependientes en instituciones sociales o en domicilios.
El contrato sería eventual y la jornada semanal puede varias de 30 a a jornada completa.
Las funciones son:
– Realizar los cuidados básicos de las personas a las que se atiende, siempre en base a las indicaciones previamente establecidas por la coordinación del servicio.
– Realizar otras tareas como acompañamiento, compras o asistencia en traslado del domicilio a otro lugar (médicos, farmacia, etc…).

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Auxiliar de Ayuda a Domicilio en Santa Cruz de Tenerife.


Enfermero/a para residencia en La Palma para Llanos de Aridane (Los)
Publicado: 18/11/2020 – 18:15
– Contrato de duración determinada.
– Jornada completa.

Se requiere una persona titulada en enfermería para una residencia de mayores en La Palma.

Las funciones del puesto son las propias de enfermería, además de formar parte del equipo multidisciplinar, y participar en la planificación de actividades e intervenciones y en la ejecución de las mismas.

La jornada es completa y las condiciones son negociables.

Se requiere ser titulado/a en enfermería.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Enfermero/a para residencia en La Palma en Llanos de Aridane (Los).


Otras profesiones y oficios

CLECE / Canarias selecciona:

Limpiadores/as para servicios la Orotava para Orotava (La)
Publicado: 23/11/2020 – 18:15
– Contrato de duración determinada.
– Jornada parcial – indiferente.

Se requiere una persona para ocupar un puesto de limpieza en dos localidades, la Orotava y Buenavista.

Las funciones son las de realizar la limpieza de vehículos de transporte (guaguas).

La jornada laboral es de 28 horas a la semana, de lunes a domingo (dos días libres según cuadrante). El horario es nocturno. La duración del contrato es temporal, inicialmente.

Imprescindible tener carné de conducir y coche.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Limpiadores/as para servicios la Orotava en Orotava (La).


Frigorista para servicio de mantenimiento en Santa Cruz de Tenerife
Publicado: 16/11/2020 – 17:05
– Jornada completa.

Se requiere a un/a titulado/a en FP o Ciclo Formativo en Servicios de la Producción, o climatización y frío industrial para un servicio de mantenimiento en Santa Cruz de Tenerife.

Las funciones son las de realizar el mantenimiento preventivo y correctivo de las instalaciones de varios edificios públicos.

La jornada es completa, con turno de mañana. El contrato es eventual inicialmente
Se requiere tener el RITE o tener la formación adecuada para solicitarlo.

NO se precisa experiencia

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Frigorista para servicio de mantenimiento en Santa Cruz de Tenerife.

Si aún no has encontrado tu oportunidad, sigue consultando aquí más OFERTAS DE EMPLEO EN TENERIFE.

About the author

Verónica Sedeño