La variedad de ofertas de empleo en Girona, activas en estos momentos, hace pensar que estamos en un momento ideal para encontrar trabajo en la provincia. La llegada del mes de septiembre, tras el período vacacional, suele ser una época propicia para la búsqueda de empleo. No dejes pasar tu oportunidad.
Ofertas de empleo en Girona
ETALENTUM selecciona:
RESPONSABLE QUALITAT ALIMENTÀRIA
Per important empresa de la Garrotxa, dedicada a la producció alimentària, cerquem un/a responsable de qualitat.
Reportant a Direcció, i amb ajuda d’una consultoria de qualitat externa, les seves principals tasques i funcions seran les següents:
– Homologació de clients i proveïdors de diferents àmbits de sector Alimentació, segons la normativa internacional corresponent.
– Gestionar i assegurar el màxim compliment possible i consecució de les diferents certificacions externes referents a Qualitat / Seguretat Alimentària.
– Obtenir i mantenir certificacions o certificats de seguretat alimentària (BRC, IFS, APPCC).
– Supervisió d’etiquetatges d’acord amb la legislació vigent.
– Planificar i realitzar auditories internes i externes.
– Control i resolució d’incidències, queixes i reclamacions.(no conformitats)
S’ofereix:
– Incorporació immediata.
– Estabilitat laboral en empresa en creixement i amb excel-lent ambient laboral.
– Possibilitat de formar part d’un equip altament qualificat i especialitzat.
– Formació contínua a càrrec de l’empresa.
– Pla de carrera.
– Horari intensiu matins.
Experiència requerida:
– Persona resolutiva, proactiva, autònoma, planificada i metòdica, amb capacitat de lideratge i orientació a resultats.
– Experiència en sector alimentació, molt valorable en llocs de responsabilitat en l’Àrea de Qualitat.
– Nivell d’anglès avançat molt valorable.
– Formació universitària superior relacionada
Formació requerida:
– Biologia, Veterinària, Química o Tecnologia dels aliments.
Idiomes requerits:
Català: avançat
Espanyol: avançat
Anglès: avançat (B2)
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Responsable Qualitat Alimentària en Olot.
CAP DE MAGATZEM
Per a important empresa del sector alimentari situada al Pla de l’Estany, seleccionem un/a Cap de Magatzem. Reportant directament a gerència, la seva missió principal serà gestionar i coordinar el magatzem per assegurar el subministrament d’acord amb els estàndards marcats per l’empresa.
Les principals funcions són:
– Coordinació de l’equip de magatzem (entre 4 i 7 persones)
– Preparació de comandes.
– Atenció al client.
– Coordinar les activitats de recepció, emmagatzematge i traspassos de material.
– Vetllar juntament amb l’equip per la bona gestió de l’ordre i neteja del magatzem.
– Organitzar distribuir i coordinar les tasques pròpies del personal assignat.
– Gestionar la planificació d’absències i vacances del personal assignat.
– Assegurar una correcta distribució dels espais d’emmagatzematge.
– Gestionar l’inventari mensual.
– Assegurar un stock quadrat i regularitzar-lo en cas necessari.
– Formació dels llocs de treball a les noves incorporacions.
– Complir amb les mesures de seguretat establertes en el lloc de treball definides a l’avaluació de riscos i si és el cas, vetllar perquè el personal a càrrec seu també ho faci.
– Responsable de mantenir ordenat i net el lloc de treball, eines, i utensilis.
Es requereix:
– Alta capacitat de planificació i organització.
– Persona proactiva, amb iniciativa i treball en equip.
– Habilitats comunicatives
S’ofereix:
– Projecte laboral estable.
– Horari de dilluns a divendres.
– Incorporació a una empresa dinàmica i familiar.
– Salari segons la vàlua i l’experiència de la persona.
Experiència requerida:
– Dos anys d’experiència en una posició similar.
Formació requerida:
– Educació Secundària Obligatòria.
Idiomes requerits:
– Català: Natiu.
– Castellà: Natiu.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Cap de magatzem en Banyoles.
COORDINADOR/A DE PRODUCCIÓ
Per empresa del sector de l’alimentació, situada en la comarca del Pla de l’Estany, seleccionem a un/a coordinador/a de producció. Reportant directament a gerència, la seva principal missió serà vetllar per la bona coordinació entre els departaments de producció, qualitat i manteniment.
Les seves principals funcions són:
– Control producció.
– Control i actualització de formulacions.
– Escandalls de producte.
– Planificació de producció.
– Seguiments dels requisits de producció.
– Coordinació de qualitat.
Es requereix:
– Persona resolutiva i amb iniciativa.
– Capacitat i interès per l’aprenentatge.
– Capacitat de lideratge.
– Habilitats comunicatives.
– Capacitat organitzativa.
S’ofereix:
– Posició estable en una empresa consolidada.
– Formació a càrrec de l’empresa.
– Pla de carrera dintre de l’empresa.
– Salari fix + part variable.
Experiència requerida:
– Experiència mínima de dos anys a departament de producció d’aliments o departament de qualitat.
Formació requerida:
– Grau mitjà o superior.
Idiomes requerits:
– Català: Natiu
– Castellà: Natiu
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Coordinador/a de producció en Banyoles.
RESPONSABLE DE COMUNICACIÓ
Per a important empresa del sector industrial situada a la comarca del Gironès, busquem un/a responsable de comunicació.
Les principals funcions són:
– Establir relacions amb redactors/es, estilistes i periodistes tant en mitjans especialitzats en moda com generalistes.
– Redacció de continguts de la marca, tant per comunicacions internes com externes.
– Assegurar la consistència de la personalitat de la marca a tots els canals.
– Gestió de gifting a influencers i VIP’s.
– Ajuda a la millora de posicionament orgànic de la marca a cercadors, a través de la creació de contingut.
– Assistència en l’execució de l’estratègia de marketing a xarxes socials, de creació de contingut i gifting.
Es requereix:
– Alta capacitat de creació de textos.
– Capacitat de planificació i organització.
– Alta capacitat de resolució.
– Alta capacitat de comunicació.
S’ofereix:
– Projecte estable.
– Horari de dilluns a dijous de 08:00 a 17:00 i divendres de 08:00 a 14:00.
– Incorporació a una empresa dinàmica i en evolució continuada.
– Projecció i pla de carrera dintre de l’empresa.
Experiència requerida:
Experiència mínima de dos anys en:
– Treballant al sector de la moda.
– Redacció de continguts web, notes de premsa i blogs.
– Redacció de continguts de marketing.
– Creació i implementació d’un pla estratègic de comunicació corporativa.
– Establir i mantenir relacions amb mitjans de comunicació de sector de la moda.
Formació requerida:
– Grau en periodisme, comunicació o relacions públiques.
Idiomes requerits:
– Català – natiu
– Castellà – natiu
– Anglès – expert
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Responsable de comunicació en Girona.
MARKETING ESPECIALIST
Per a important empresa del sector industrial situada a la comarca del Gironès, busquem un/a Marketing Specialist. Reportant directament a la direcció de marketing, haurà de gestionar, principalment, el marketing digital de l’empresa.
Les principals funcions són:
– Creació, gestió i optimització de botiga e-commerce a Shopify.
– Gestió de perfil de venedor a Seller Central (Amazon)
– Anàlisi de dades a través de Google Analytics i altres eines de mesuratge.
– Creació de contingut d’inbound marketing a través de Klaviyo.
– Optimització de listings de producte als diferents marketplaces.
– Suport a les accions promocionals via e-mail, web i sms.
– Actualització del catàleg de productes.
– Assistència en l’estratègia de generació de leads.
– Assistència en l’execució de l’estratègia de marketing a xarxes socials, de creació de contingut i gifting.
– Preparació d’informes dels principals KPI’s.
Es requereix:
– Alta capacitat analítica.
– Alta capacitat d’organització i atenció al detall.
– Alta capacitat comunicativa.
– Coneixements de les estratègies actuals de marketing digital.
S’ofereix:
– Projecte estable.
– Horari de dilluns a dijous de 08:00 a 17:00 i divendres de 08:00 a 14:00.
– Incorporació a una empresa dinàmica i en evolució continuada.
– Projecció i pla de carrera dintre de l’empresa.
Experiència requerida:
Experiència mínima de dos anys en:
– Gestió i creació de e-commerce.
– Gestió de perfil de venedor a Seller Central.
– E-mail marketing.
– Social media marketing.
Formació requerida:
– Grau en ADE o marketing digital.
Idiomes requerits:
– Català – natiu
– Castellà – natiu
– Anglès – expert
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Marketing especialist en Girona.
DIRECTOR/A INDUSTRIAL
Per a important empresa del sector industrial situada a la comarca del Gironès, busquem un/a director/a industrial. Reportant directament a la direcció de l’empresa, haurà de liderar els departaments de planificació i servei, logística i producció.
Les principals funcions són:
– Lideratge dels departaments de planificació i servei, logística i producció (equip d’entre 8-10 persones).
– Coordinació i recerca de noves fórmules de treball amb les fàbriques existents.
– Recerca i avaluació de noves fàbriques per entrar en el grup d’empreses fabricants.
– Lideratge de l’estratègia de costos i preus de fabricació.
– Negociació de preus i condicions amb les plantes de producció.
– Supervisió dels sistemes de control de qualitat aplicats en l’empresa i proveïdors.
– Optimització logística al departament d’aprovisionament de l’empresa.
– Lideratge de la millora continua i la digitalització de la part d’aprovisionament de l’empresa.
Es requereix:
– Capacitat de lideratge i motivació.
– Capacitat de planificació i organització.
– Alta capacitat de negociació.
– Alta capacitat de treball sota pressió.
– Disponibilitat per viatjar en l’àmbit nacional.
S’ofereix:
– Projecte estable.
– Incorporació a una empresa dinàmica i en evolució continuada.
– Projecció i pla de carrera dintre de l’empresa.
– Salari fix + variable per objectius.
Experiencia requerida:
– Experiència de més de deu anys a departaments de fabricació/aprovisionament.
– Experiència mínima de cinc anys a la direcció de departaments de fabricació/aprovisionament.
Formación requerida:
– Grau en ADE o Enginyeria superior.
Idiomas requeridos:
– Català – natiu
– Castellà – natiu
– Anglès – expert
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Director/a industrial en Girona.
ONLINE MARKETING
Per a important empresa del sector del plàstic ubicada a la Garrotxa, amb una trajectòria consolidada i en constant creixement, seleccionem un/a Online Màrqueting per formar part del departament de Màrqueting i Comunicació.
En dependència del Responsable de Comunicació, les principals tasques són:
– Gestió de continguts webs i extranet.
– Enviaments de Newsletters i manteniment de les BBDD.
– Gestió de xarxes socials.
– Organització d’esdeveniments online.
– Creació de vídeos, càpsules d’imatge, entre altres.
S’ofereix:
– Formar part d’una empresa consolidada i en creixement.
– Posició estable i remuneració en funció de la vàlua del candidat/a.
– Incorporació immediata.
Experiència requerida:
– Experiència mínima de 2 anys en un entorn empresarial al departament de màrqueting realitzant tasques semblants a les descrites.
Formació requerida:
– Formació en màrqueting i publicitat, relacions públiques..
Idiomes requerits:
– Català: natiu.
– Castellà: natiu.
– Anglès: intermedi-alt (B2-C1)
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Online Marketing en Olot.
Adecco selecciona:
PERSONAL DE SUPERMERCAT (RIPOLLÈS)
T´interessaria treballar en una important cadena de supermercats? Si és així, segueix llegint.
Es precisa la incorporació de personal per a cobrir dues posicions a caixa i fleca pel torn de tarda.
S´ofereix:
Contracte temporal amb possibilitats de passar per empresa.
Jornada laboral de 40h setmanals amb un horari intensiu de tardes, de 15h a 21:30h de dilluns a dissabte.
Salari segons conveni.
Català parlat, entès i escrit correctament.
Residència per la zona.
Valorable aportar experiència en supermercats.
Català parlat, entès i escrit correctament.
Residència per la zona.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Personal de supermercat (ripollès) en Camprodon.
RECEPCIONISTA HOTEL
Busques una feina amb flexibilitat horària? Parles idiomes i t’agradaria treballar a la comarca de la Garrotxa?
Hotel de la zona necessita incorporar un/a recepcionista per a realitzar les següents funcions:
– Check in i check out.
– Gestió de reserves.
– Atenció al client.
– Atenció telefònica i via correu.
– Resolució d’incidències.
Si creus que tot el que t’hem explicat és la feina que estàs buscant, no dubtis en apuntar-te a l’oferta o en contactar amb nosaltres! Et volem conèixer!
Per aquesta posició es requereix:
– Idiomes: anglès, fràncès, català i castellà.
– Experiència fent tasques d’atenció al client.
– Disponibilitat horària i caps de setmana.
– Coneixement del revenue.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Recepcionista Hotel en Olot.
REPARTIDOR/A
Busques un treball dinàmic a la zona de la Garrotxa? Tens el carnet B en vigor?
Et volem conèixer!
Empresa del sector de la distribuició alimentària de la zona de la Garrotxa cerca una persona per dur a terme una substitució d´una baixa a llarg termini.
L’horari és de Dilluns a Divendres de 7:00 a 13:00 i de 14h a 17h. Dissabtes, totes les hores extres són retribuïdes.
– Disponibilitat horària per treballar els dissabtes al matí.
– Residència a la Garrotxa.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Repartidor/a en Olot.
MOSSO/A DE MAGATZEM
Tens experiència treballant en un magatzem? Busques feina en torn de tarda?
Aquesta és la teva oprtunitat!
Empresa del sector de la distribució alimentària cerca a una persona per realitzar tasques de mosso/a magatzem per: preparar comandes, gestionar l’estoc del magatzem, etc.
Es requereix que la persona tingui experiència en gestió de magatzem i disponibilitat per treballar en torn de tarda de dilluns a divendres i dissabtes al matí.
Si estas interessat i compleixes amb els requisits, no t´ho pensis i apunta´t!
.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Mosso/a de magatzem en Olot.
CAIXER/A CAPS DE SETMANA
Si estàs buscant una feina de 4rt torn on poder fer unes hores, entrar en una gran cadena de supermercats on l´ambient i el tracte amb els companys és pròxim i on la incorporació a la plantilla és inmediata, Apunta´t!
Una gran cadena de supermecats està cercant personal per tal de donar suport durant els caps de setmana i festius a la secció de caixes i realitzant tasques de reposició en moments puntuals de feina.
Què s’ofereix?
– Contracte directament per empresa
– Horari: divendres i dissabte en torn rotatiu (una setmana de matins i una de tarda)
Si t´interessa l´oferta, no ho dubtis i apunta´t! Ens posarem en contacte amb tu!
Requisits:
Domini català i castellà
Disponibilitat per treballar caps de setmana
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Caixer/a Caps de Setmana en Olot.
SOLDADOR/A TIG ESTABLE
Tens experiència com a soldador/a? Busques un canvi a nivell laboral? Aquesta oferta et pot interessar!
Important empresa del sector del metall de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona per soldar en TIG peces d’acer inoxidable.
Les funcions a realitzar són les següents:
– Analitzar i interpretar plànols.
– Comprendre les propietats i qualitats dels diferents materials a treballar.
– Determinar les eines i tècniques requerides per soldar.
– Control visual de qualitat de les peces
– Utilitzar eines i maquinària especialitzada per doblar, tallar o modificar la forma, les mides i la posició de les peces per procedir a soldar-les.
Què s’ ofereix?
– Contracte estable directament per empresa
– Jornada laboral de 40h setmanals
– Bon ambient de treball
– Possibilitat de creixement dins de l’empresa
Si creus que tot el que t’hem explicat és la feina que estàs buscant, no dubtis en apuntar-te a l’oferta o en contactar amb nosaltres! Et volem conèixer!
Per aquesta posició es requereix:
– Experiència mínima de 2 anys fent soldadura TIG en inox.
– Experiència prèvia treballant en el sector del metall.
– Coneixements per interpretar plànols.
– Carnet B
– Es valorarà formació en mecanització
– Es valorarà experiència fent ús de màquines com: plegadores, cisalla, serra, torn i fresadora.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Soldador/a TIG Estable en Olot.
RESPONSABLE DE LOGÍSTICA ESTABLE
– Jornada completa.
Busques un nou repte laboral dins del món logístic a la zona de la Garrotxa? Tens experiència en la gestió d’equips? Aquesta oferta et pot interessar!
Empresa de la Garrotxa està cercant incorporar a un/a responsable de logística. Les tasques a realitzar són les següents:
– Planificació, assignació, coordinació i avaluació de rutes.
– Gestió d’un equip de xòfers i vehicles.
– Programació de rutes en funció dels requeriments de treball, les càrregues de treball i les necessitats dels clients.
– Contacte directe amb els clients per realitzar acords de logístiques extres.
– Control de la gestió de l’operativa logística
– Participació en la selecció i avaluació del personal de logística.
– Contacte directe amb el tallers mecànics per la reparació dels vehicles.
– Elaboració d’informes segons indicadors marcats.
– Arxivar i analitzar les dades dels tacògrafs a través d’un programa informàtic.
Què s’ofereix?
– Contracte estable directament per empresa.
– Jornada completa de 40h/setmanals.
– Flexibilitat horària
Si creus que tot el que t’hem explicat és la feina que estàs buscant, no dubtis en apuntar-te a l’oferta o en contactar amb nosaltres! Et volem conèixer!
Es requereix:
– Experiència en gestió i direcció d’equips.
– Experiència prèvia treballant en el sector de logística
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Responsable de Logística Estable en Olot.
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
Tens experiència com a auxiliar administratiu/va? Busques una feina per la Garrotxa? Aquesta oferta et pot interessar!
Empresa del sector alimentari de la Garrotxa està buscant incorporar a un/a administratiu/va.
La persona seleccionada s´encarregarà de realitzar les següents tasques:
– Entrar i realitzar albarans i factures de compres
– Crear i fer comandes de compres
– Control del palets
– Atenció telefònica i via correu
– Suport als diferents departaments.
Es tracta d’una posició amb estabilitat. L’horari és partit de 9 a 13h i de 14:30 a 18:30
Si et veus treballant en aquesta empresa, no ho dubtis i apunta´t!
– Experiència previa.
– Estudis de FP1 gestionament administratius.
– Coneixements d´ofimàtica
– Coneixements nivell mig d´excel i word.
– Domini català i castellà
– Es valoraran coneixements d’anglès
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Auxiliar Administratiu/va en Olot.
TÈCNIC/A DE MANTENIMENT ESTABLE
Ets una persona dinàmica i organitzada? Tens ganes d’aprendre un nou ofici? Aquesta oferta et pot interessar!
Empresa de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona per fer manteniment de les instal-lacions:
– Manteniment del jardins
– Petites reparacions
– etc.
S´ofereix un lloc de treball estable amb un contracte directament per empresa.
Horari de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 16h a 20h.
Si t´interessa l´oferta, no ho dubtis i apunta´t! Ens posarem en contacte amb tu!
Disponibilitat per treballar en horari partit.
Es valoraran coneixements de jardineria.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Tècnic/a de Manteniment Estable en Olot.
AUXILIAR GEROCULTOR/A
Cerquem professionals sanitaris per tal de treballar en l- atenció diària d- ancians dependents.
Les teves funcions seran:
– Higiene Personal
– Acompanyament
– Suport i control durant els àpats
– Cures generals
El teu salari serà l- estipulat pel conveni sectorial segons categoria.
Requisits:
– Coneixement i domini de la llengua castellana i/o català
– Incorporació Immediata
– Es valorarà carnet de conduir i cotxe
– Experiència mínima 1 anys demostrable.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Auxiliar Gerocultor/a en Olot.
MAQUINISTA SECTOR CÀRNIC
Empresa del sector càrnic de la zona de la Garrotxa cerca personal per realitzar tasques de maquinista en sala blanca:
– Portar diferents tipus de màquines: llescadores i envasadores
– Resolució d´incidències
– Control de les fulles de producció
– Canvi de motlles
– Entre altres tasques de producció
S´ofereixen dues vacants: una en torn de matí (de 6 a 14h) i una altra en torn de tarda (de 14h a 22h).
Si t´interessa l´oferta, apunta´t! Ens posarem en contacte amb tu!
Residència a la zona de la Garrotxa
Experiència en el sector càrnic i/o industrial
Domini ofimàtica
Domini escrit i parlat de castellà
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Maquinista Sector Càrnic en Olot.
OPERARI/A ALIMENTACIÓ RIPOLLÈS
Publicado: 23/08/2022 – 15:49
– Jornada parcial – indiferente.
Empresa de la zona del Ripollès del sector de l’alimentació cerca personal per realitzar tasques d’operari/a de producció.
S’ofereix:
– Una vacant a prisats i assecadors en torn de tardes (14h a 22h).
– Una vacant a prisats i assecadors en torn de nits ( 22h a 6h)
– Una vacant a assecadors per caps de setmana i festius.
– Una vacant de control de qualitat per caps de setmana i festius.
Si t’interessa l’oferta, no ho dubtis i apunta’t! Ens posarem en contacte amb tu!
– Domini castellà i/o català.
– Informàtica nivell usuari.
– Responsabilitat i ganes d´aprendre
– Formació ESO
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Operari/a Alimentació Ripollès.
ASESOR COMERCIAL GIRONA
¿Qué tenemos para ti?
En Nationale-Nederlanden valoramos tus conocimientos, experiencia, ganas, personalidad, etc. Podrás planificar tu tiempo y tu agenda. Una propuesta totalmente personalizada donde puedes aprovechar toda tu experiencia y trayectoria para desarrollar y dirigir un gran proyecto. Nosotros te aportamos todo lo que necesitas para que sea un éxito.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de ASESOR COMERCIAL GIRONA.
SENIOR GENERAL ACCOUNTANT
This company offer Advanced Composite solutions for the wind energy, aerospace, marine, and many other industries. They are currently present in the United Kingdom, France, Spain, Italy, Switzerland, Germany and Poland.
– Secures financial operations by monitoring and approving financial processing and auditing.
– Supervises staff accountants and clerical staff to assure that the department accomplishes accounting objectives.
– Meets accounting operational standards providing financial information to budgeting plans and reviews, resolving problems, and identifying system improvements.
– He/She will part of the SSC Finance team, providing support to all of its members and reporting to its Team Leaders.
– He/she will be required to work closely with all departments of subsidiaries under scope.
– He/she will be required to take part on the process migration and task reallocation from local teams to SSC.
– Manage companies’ accounting administered by the SSC and the monthly closing of the accounts; supporting the preparation of regulatory reporting.
– Engaged with group reporting calendar
- Secures financial operations by monitoring and approving financial processing and auditing.
- Supervises staff accountants and clerical staff to assure that the department accomplishes accounting objectives.
- Meets accounting operational standards providing financial information to budgeting plans and reviews, resolving problems, and identifying system improvements
- Professional development
- Home office 3 days / office in Girona 2 days.
- Salary: 30.000 – 40.000€
- Indefinite contract
- Flexible schedule
- Certified accountant or Business and Administration degree.
- Minimum 5 year experience in accounting/finance, with at least 2-3 years in a supervisory role.
- Tax would be a plus.
- Experience with working in a multinational organization environment would be a plus.
- User experience with different ERPs such as SAP/Navision would be a plus.
- Proactive.
- English certificate (written and verbal)
- Dyn 365 would be a plus.
- Good communication skills, able to communicate effectively at all organizational levels.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Senior General Accountant en Girona.
AGENTES INMOBILIARIOS
En iad España (filial del grupo iad Internacional), buscamos ASESORES INMOBILIARIOS en GIRONA. Somos la nueva generación de red inmobiliaria: internacional, profesional, innovadora y colaborativa.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Agente inmobiliario en Girona.
TEAM ASSISTANT – S’AGARO
Debido a la expansión de nuestro proyecto buscamos un/a: Team Assistant.
Funciones:
-Dar seguimiento a la evolución del mercado e identificar oportunidades de negocio.
-Atención al cliente.
-Soporte al equipo comercial y al Director.
-Implementación de acciones de marketing.
-Actuar de enlace entre la Dirección y los distintos actores del proyecto.
-Analizar la viabilidad de proyectos.
-Apoyo al equipo de Consultores Inmobiliarios.
-Preparar y dar apoyo en las presentaciones a clientes.
-Propuesta de acciones para la mejora continua en los procesos y servicio al cliente.
-Asegurar el desarrollo operacional de la actividad de la empresa.
-Participación en las reuniones de equipo.
Se ofrece:
– Equipo dinámico.
– Buen clima laboral.
– Incorporación a la red internacional de Engel & Völkers.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Team Assistant – S’Agaro en Castell-Platja d’Aro.
CONSULTOR/A INMOBILIARIO/A – COSTA BRAVA
Buscamos Consultores Inmobiliarios en COSTA BRAVA ( Blanes / Lloret de mar/ Tossa de Mar/ Sant Feliu de Guixols/ Platja d’aro / Calonge /Palamós/ Pals/ Palafrugell/ Begur i l’Escala).
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Consultor/a Inmobiliario/a – Costa Brava en Sant Feliu de Guíxols.