La multinacional del deporte amplía su plantilla en Manresa. En concreto, busca vendedores/as para su sección de ciclismo. Consulta esta y otras ofertas de empleo en Manresa, en la siguiente selección de puestos vacantes.
GRUPO IMAN selecciona:
ELECTROMECÁNICOS/AS – MANTENIMIENTO para Santa Margarida de Montbui
– 3 vacantes.
– Jornada completa.
Funciones:
– Mantenimiento preventivo y correctivo de instalaciones eléctricas.
– Reparación de averías en máquina
– Montaje y desmontaje de equipamientos y cambio de piezas.
– Control e inventario de las herramientas necesarias.
– Soldadura y engrase de piezas.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de ELECTROMECÁNICO/A – MANTENIMIENTO en Santa Margarida de Montbui.
INGENIERO/A DE INDUSTRIALIZACIÓN JUNIOR (OFICINA TÉCNICA) para Santa Margarida de Montbui
– Jornada completa.
Funciones:
– Diseño de planos.
– Dibujo de nuevos productos o mejoras de los ya existentes.
– Actualización de planos.
– Asegurar niveles de calidad establecidos por la organización.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de INGENIERO/A DE INDUSTRIALIZACIÓN JUNIOR (OFICINA TÉCNICA) en Santa Margarida de Montbui.
MANPOWER selecciona:
MOZO/A CARRETILLERO/A MARTORELL
– Contrato de duración determinada.
– Jornada completa.
Importante empresa del sector automoción busca incorporar personal en sus almacenes. Posibilidad de trabajo en la planta de Martorell o Abrera.
Se busca un/a mozo/a de almacén que puntualmente utilice la carretilla, por lo que es necesario el carnet de carretillero en vigor y disposición para realizar trabajos de forma manual.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Mozo/a Carretillero/a Martorell.
DECATHLON selecciona:
VENDEDOR/A DEPORTISTA APASIONADO DE LA ATENCIÓN AL CLIENTE DECATHLON MANRESA
– Contrato de duración determinada.
– Jornada parcial – indiferente.
Decathlon Manresa busca a cinco apasionados/as deportistas del CICLISMO Y DE LA MECÁNICA Y LOS COMPONENTES DE LAS BICIS. ENAMORADO DE LA ATENCIÓN AL PÚBLICO Y QUE LE ENCANTE INTERCAMBIAR SOBRE SU PASIÓN.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de VENDEDOR/A DEPORTISTA APASIONADO DE LA ATENCIÓN AL CLIENTE DECATHLON MANRESA.
MARLEX selecciona:
ENGINYER/A QUÍMICA para Manresa
– Contrato indefinido.
– Jornada completa.
Des de Marlex Human Capital, estem col-laborant amb una important empresa, ubicada a la comarca del Bages, que actualment té la necessitat d’incorporar al seu equip a un/una Enginyer/a Químic/a.
Quines seran les teves tasques a l’empresa?
En dependència del responsable de departament, el/la persona seleccionat/da s’ocuparà de:
- Planificar, dissenyar i redactar projectes, i fer-ne el seguiment.
- Mantenir contacte directe amb diferents proveïdors per valorar configuracions tècniques i econòmiques (90% amb anglès).
- Desenvolupar oportunitats de negoci i dissenyar estratègies comercials.
- Elaborar ofertes tècnic-comercials a mida.
- Fer d’interlocutor i mantenir relació amb els clients.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
- Treballar en una important empresa consolidada dins el seu sector.
- Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
- Formació a càrrec de l’empresa.
- Horari partit de dilluns a dijous i divendres intensiu tot l’any.
Ets el/la candidat/a ideal si tens…
- Formació en Enginyeria Química.
- Imprescindible nivell ALT d’anglès.
- Aptituds comercials.
- Experiència mínima de 2 anys ocupant una posició similar.
- Orientació al client, comunicació, capacitat d’anàlisi i negociació.
- Valorable provenir d’empreses consolidades del sector químic.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de ENGINYER/A QUÍMIC/A en Manresa.
THE TALENT ROOM selecciona:
ADMINISTRATIU/VA FACTURACIÓ INTERNACIONAL para Manresa
– Contrato indefinido.
– Jornada completa.
Important empresa del sector industrial, precisa la incorporació d’un/a ADMINISTRATIU/VA FACTURACIÓ INTERNACIONAL que porti el departament dins la seu de Barcelona.
La teva missió serà assegurar la correcta facuració de l’empresa a nivell internacional, així com també t’encarregaràs de gestionar el transport de mercaderies des de l’empresa fins els diferents clients nacionals i internacionals
Quines seran les teves funcions?
- Elaboraràs les factures amb l’ERP, les arxivaràs dins el sistema, comptabilitzaràs les factures, elaboraràs les proformes per les LC, factures d’anticip i factures a origen d’obres nacionals
- Realitzaràs l’enviament de les factures pertinents a cada client pel mitjà que sol-liciti cada un, així com resoldràs possibles incidències (format factura, data d’emissió…)
- Tramitaràs les cartes de crèdit (enviament de proforma-plantilla LC, revisió dels drafts rebuts dels clients, recopilació i verificació de la documentació i enviament de la documentació original al banc)
- Donaràs suport amb la gestió dels bancs sota les pautes marcades per la direcció d’administració
- Gestionaràs els cobraments dels clients, reclamaràs els impagats i sol-licitaràs la previsió de pagaments
- Prepararàs la circularització de clients per a auditoria externa i la documentació que requereixi l’auditor/a
- Sol-licitaràs pressupostos de transport, negociaràs tarifes i condicions, compararàs els imports per optimitzar els costos i incorporaràs tota la info a l’ERP per a generar els albarans
- Et coordinaràs amb producció per a l’expedició de cada projecte i la planificació de les càrregues
- Contractaràs el trincatge i l’assegurança en el cas que el país de destí no estigui emparat per la pòlissa de transport, així com gestionaràs les demandes per danys en el material (si s’escau)
- Elaboraràs tots els documents de transport que l’empresa hagi de fer i revisaràs els documents que enviïn els transitaris, també adequaràs aquells documents que estiguin sota les exigències d’una LC
- Realitzaràs el seguiment del transport fins arribar al destí i posaràs en coneixement dels retards a les persones de l’empresa implicades (comercial, PM…)
- Gestionaràs qualsevol tipus d’incidència que pugui sorgir
Què t’oferim?
- Vacant estable
- Lloc de treball: Barcelona 4 dies i Sallent 1 dia
- Jornada laboral completa (40h)
- Horari: dll-dj 8.30h-13.30h i 14h-17h; dv 8h-14.30h
- A l’agost es fa horari intensiu reduït (dll-dv 8h-14.30h)
- Interessant paquet retributiu en funció de l’encaix del que aporti la persona amb el que es necessita (aprox. 22K – 26K)
Tens experiència en facturació internacional? Si busques una empresa sòlida, innovadora, amb bon ambient de treball i presència a nivell mundial, aquesta és la teva oportunitat!
Què es requereix?
- Formació en ADE o economia amb especialització en comerç internacional
- Mínim 3 anys d’experiència en facturació internacional
- Domini d’eines ERP (Navision, SAP o A3) i d’Excel nivell alt
- Anglès alt (advanced o proficiency), tindràs una interlocució fluida amb clients i proveïdors
- Disponibilitat per treballar dins la seu de Barcelona i poder anar 1 dia a la setmana a la seu de Sallent (amb el cotxe d’empresa o amb algun company/a)
- Busquem una persona amb una alta capacitat de resolució d’incidències, organitzada, amb iniciativa i capacitat de negociació
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de ADMINISTRATIU/VA FACTURACIÓ INTERNACIONAL en Manresa.
ASSESSOR COMPTABLE FISCAL para Manresa
– Contrato indefinido.
– Jornada completa.
El nostre client és una gestoria amb més de 30 anys d’experiència en el món de l’assessorament empresarial ubicada a Manresa. Formada per un ampli equip humà de especialistes en diferents àmbits, està orientada a oferir als seus clients un servei d’assessorament i gestió que inclou tots els àmbits possibles de la gestió empresarial.
Actualment, per motius de creixement, necessiten incorporar dins el seu equip de Manresa, un/a ASSESSOR COMPTABLE FISCAL.
Quines seran les teves funcions?
- Realitzaràs la comptabilitat de les empreses clients (des de Pimes a Multinacionals)
- Comptabilitzaràs les operacions
- Realitzaràs el tancament dels exercicis fiscals i presentaràs els impostos requerits
- Confeccionaràs les declaracions tributàries dels exercicis
- Atendràs els requeriments, efectuaràs al-legacions i recursos tributaris
- Assessoraràs als clients i els resoldràs els dubtes en matèria comptable i fiscal
- Participaràs en els estudis econòmics i en l’anàlisi financera dels nous projectes
Què t’oferim?
- Ambient de treball innovador i dinàmic
- Vacant estable
- Lloc de treball: Manresa
- Horari: dll-dj 9h-14h i 15.30h-19h, dv 9h-15h
- Interessant paquet retributiu en funció de l’encaix entre el que necessita l’empresa i el que aporti el candidat/a a incorporar (aprox. 20K – 35K)
- Formació continua
Et vols incorporar en una empresa en constant creixement, dinàmica i orientada a futur? Si ets inquiet, tens ganes d’aprendre constantment, t’agrada autogestionar-te i busques un bon ambient de treball, aquesta es la teva oportunitat!
Què ens agradaria que aportessis?
- Busquem una persona proactiva, dinàmica, orientada al client i metòdica
- Formació en ciències empresarials, ADE o economia
- Valorable disposar de màster o postgrau en fiscalitat
- Disposar d’experiència prèvia en assessoria o gestoria
- Residir al Bages o rodalies properes
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de ASSESSOR COMPTABLE FISCAL en Manresa.
ARQUITECTE TÈCNIC PROJECTES BASTIDES para Igualada
– Contrato indefinido.
– Jornada completa.
Important empresa dedicada al lloguer i venda de maquinària i utillatges per a la construcció, precisa la incorporació d’un/a ARQUITECTE TÈCNIC PROJECTES BASTIDES per incorporar-se a l’equip d’Igualada.
La teva missió serà liderar, progresivament i a mida que es vagi evolucionant dins l’empresa, dels projectes de bastides des de l’acceptació de la comanda fins a la implantació del projecte. Mica en mica la persona adoptarà el rol de coordinador de 3 equips de muntatge de 8 persones en total.
Quines seran les teves funcions?
- Planificaràs i gestionaràs els projectes de bastides
- Desenvoluparàs el disseny, càlcul i redacció dels projectes (amb Autocad)
- Gestionaràs les certificacions dels muntatges
- Dirigiràs i supervisaràs els projectes, gestionant els estocs, coordinant als equips i realitzant el seguiment de cada projecte
- Tindràs contacte amb els clients per al seguiment de la qualitat i eficiència de cada projecte, així com per la detecció de necessitats, millores i incidències
- Donaràs suport al departament comercial aportant solucions tècniques en la realització i presentació d’ofertes
Què t’oferim?
- Vacant estable
- Lloc de treball: Igualada
- Horari empresa: dll-dv 7,30h-13h i 15h-19h (amb els descansos pettinents)
- Interessant paquet retributiu en funció de l’encaix entre el que necessita l’empresa i el que aportis (aprox 20K-30K) + kilometratge
Disposes d’experiència com a cap d’obra o responsable de bastides? Vols treballar en una empresa propera, dinàmica i amb més de 20 anys de trajectòria en el mercat? Doncs aquesta podria ser la teva oportunitat, apunta’t i parlem-ne!
Què necessitem que aportis?
- Formació en arquitectura tècnica
- Experiència mínima de 2 anys dissenyant en CAD
- Coneixements de programes informàtics de gestió (ERP, CRM)
- Usuari avançat d’Excel
- Residència a Igualada o rodalies properes
- Es valorarà haver treballat amb bastides, però no és imprescindible
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de ARQUITECTE TÈCNIC PROJECTES BASTIDES en Igualada.
Eurecat Centro Tecnológico de Cataluña selecciona:
TÉCNICO/A DE LABORATORIO SOSTENIBILIDAD para Manresa
– Contrato indefinido.
– Jornada completa.
Eurecat – Centro Tecnológico de Cataluña – precisa para el laboratorio del Área de Sostenibilidad de un perfil con Grado en químicas, Ingeniería química o similar para el desarrollo de tareas analíticas y experimentales de laboratorio.
Funciones y responsabilidades.
- Realización de análisis de laboratorio químico y microbiológico
- Apoyo y realización de tareas experimentales vinculadas a proyectos del Área
- Puesta a punto de metodologías
- Mantenimiento de equipos
- Apoyo en tareas de montajes y sistemas experimentales
- Tareas vinculadas en el mantenimiento del sistema de Gestión de Calidad ISO 90001: 2015
Formación:
Formación con Grado en químicas, Ingenieria química o similar.
Experiencia:
Es valorará tener experiencia en el sector o en laboratorios similares.
Habilidades:
Autonomia en la organitzación del trabajo, saber trabajar en equipo, habilidades comunicativas y facilidad para adaptarse a cambios.
Se valorará muy positivamente que la persona sea proactiva y muestre interés
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de TÈCNICO/A DE LABORATORIO SOSTENIBILIDAD en Manresa.
ITM HUMAN CAPITAL selecciona:
MÉDICO/A ESPECIALISTA PARA SPA para Manresa
– Contrato indefinido.
– Jornada completa.
MB Prevent empresa de Prevención de Riesgos Laborales y Vigilancia de la Salud selecciona un/a MÉDICO/A con la especialidad en trabajo, traumatología, dermatología o neumología.
Las principales funciones a realizar son:
- Realizar las planificaciones, revisiones médicas, resolución de aptitudes, trabajadores sensibles, estudios epidemiológicos, planes de vigilancia de colectivos laborales, memorias y actividades asistenciales diversas.
- Asesoramiento en materia de Covid-19 a empresas y trabajadores.
- Resolución de incidencias a las empresas/trabajadores, atención a las consultas y seguimiento.
- Asumir funciones de gestión, como la organización, planificación logística i evaluación de las intervenciones sanitarias.
Ofrecemos:
- Jornada flexible según disponibilidad
- Estabilidad laboral
- Plan de carrera en base al potencial de cada candidato/a
- Formación: Licenciatura/Grado en Medicina con especialidad en Medicina del Trabajo, Neumología, Dermatología o Traumatología.
- Persona dinámica, con una clara orientación al cliente, capacidad de comunicación y trabajo en equipo
- Valorable experiencia en servicios de prevención
- Posesión del Carné de Conducir
- Valorable residencia en Manresa o alrededores
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de MÉDICO/A ESPECIALISTA PARA SPA en Manresa.
TÉCNICO/A ADMINISTRACIÓN PERSONAL para Manresa
– Contrato indefinido.
– Jornada completa.
En ITM Human Capital precisamos incorporar para nuestro departamento interno de la empresa de trabajo temporal un/a Técnico/a administración de personal para nuestra oficina de Manresa
Realizará tareas de:
- Gestión del personal cedido: Nóminas, revisión IRPF, gestión de embargos, cotización, incidencias, etc.
- Gestión documental: Control de IT – AT, reconocimientos médicos personal cedido, control de incidencias a la SS, interlocución para todas las delegaciones.
- PRL: Seguimiento, control y actualización de evaluaciones de riesgos, revisión EPI’s.
- Otras tareas relacionadas con el puesto de trabajo.
Si quieres formar parte de un equipo de trabajo con ámplia experiencia y conocimento, en el que puedas crecer personal y profesionalmente, ¡inscríbete y nos conocemos!
- Pensamos en una persona dinámica, resolutiva, con capacidad de trabajo en equipo con una gestión autónoma en su puesto de trabajo, una persona constante y perseverante.
- Facilidad de adaptación a las nuevas tecnologías.
- Formación universitaria en Psicología o Relaciones Laborales
- Experiencia en administración laboral.
- Disponibilidad horaria de lunes a viernes de 9 a 18.
- Valorable máster en PRL.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de TÉCNICO/A ADMINISTRACIÓN PERSONAL en Manresa.
RECURSO PREVENTIVO EN OBRA MANRESA
– Jornada completa.
Relización de tareas como recurso preventivo en importante obra de construcción minera en los alrededores de Manresa.
En dependencia del coordinador de seguridad y salud, se realizará las tareas de supervisión de seguridad y salud en la obra.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Recurso preventivo en obra Manresa.