El mes de septiembre, tras la vuelta de las vacaciones, es una época de lo más propicia para cambiar de trabajo. Los nuevos proyectos se suceden y esto hace que surjan más oportunidades en materia laboral. En Manresa, en estos momentos, existen interesantes ofertas de empleo para diferentes perfiles profesionales. ¿Cuál es la tuya?.
Ofertas de empleo en Manresa
DELEGAT COMERCIAL EN GESTIÓ DE RESIDUS
Per a històrica PIME especialitzada en la gestió de residus i reciclatge, seleccionem un/a Delegat/da Comercial per a gestionar la zona Berguedà – Bages a nivell de clients industrials (empreses). Aquesta persona tindrà la missió de planificar i gestionar l’activitat comercial de la companyia a la zona assignada, a través del contacte directe i periòdic amb els clients de l’empresa en aquesta zona.
Reportant de forma directa a Direcció Comercial, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
– Realitzar l’acció comercial corresponent a clients existents i potencials clients de la zona assignada.
– Proposar a la Direcció de la companyia la política de preus a aplicar a la seva zona de responsabilitat, seguint les directrius i l’estratègia de marges fixada per la companyia.
– Assegurar la correcta aplicació per l’equip comercial d’aquesta política de preus a la seva zona de responsabilitat.
– Suggerir a la direcció de la companyia i aplicar la política de promocions o descomptes adreçada als clients «clau» i estratègics de la companyia a la seva zona.
– Realitzar prospecció a la seva àrea d’influència per tal de captar nous comptes.
– Recollir noves necessitats de consum a través dels seus clients per tal de transmetre’l a la companyia i portar a terme possibles accions que incideixin sobre la venda a la zona.
– Gestionar el pressupost de vendes assignat, valorant el risc de les comandes realitzades.
– Responsabilitzar-se de la gestió de cobrament i del compliment dels acords comercials per part dels clients de la zona d’influència.
– Assegurar la comunicació diària amb el client i donar suport a les altres àrees funcionals en la resolució de les incidències que podrien generar-se en la relació diària amb el client.
– De vegades, a causa de l’experiència i del profund coneixement tècnic dels productes, formar i/o donar suport a grups de comercials amb menys experiència.
Es requereix:
– Persona proactiva, amb capacitat i habilitats organitzatives, amb orientació a client i habilitats comercials.
– Residència al Berguedà, Bages o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
S’ofereix:
– Incorporació immediata i estabilitat laboral en PIME consolidada, en creixement, i amb escassa rotació de personal.
– Possibilitats de promoció interna a mig termini.
– Vehicle d’empresa per ús personal i professional.
– Assegurança mèdica.
– Horari flexible, amb opció de teletreball parcial.
– Remuneració competitiva, acord a l’experiència, coneixements i valors aportats.
Experiència requerida:
– Es requereix experiència mínima de 3 anys realitzant tasques comercials en entorn industrial, valorant-se positivament tota relació directa o indirecte amb l’àmbit dels residus o del reciclatge.
Formació requerida:
– Preferiblement, formació universitària finalitzada, CFGS/FPII o experiència professional equivalent.
– Es valorarà positivament Màster o Postgrau en Gestió Comercial i Màrqueting o similars.
Idiomes requerits:
– Català i castellà: natius.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Delegat Comercial en gestió de residus en Manresa.
TÈCNIC/A SUPERIOR EN PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS (PRL)
Ets Tècnic/a Superior en Prevenció de Riscos Laborals i vius o tens disponibilitat per a viure al Bages, l’Anoia o comarques veïnes? Reconeguda empresa de Prevenció de Riscos Laborals, amb més de 25 anys de trajectòria en el sector, amb excel-lent reputació professional i reconeguda per l’excel-lent tracte vers als seus clients i col-laboradors, selecciona a 2 Tècnics Superior de Prevenció de Riscos Laborals, 1 per la zona de l’Anoia i 1 per la zona del Bages.
Seguint les directrius de Gerència, les tasques i funcions del lloc de treball són les següents:
– Visites a clients assignats (majoritàriament indústries de sectors diversos) i assessorament continu en matèria de PRL.
– Realització d’estudis tècnics i medicions higièniques.
– Avaluacions de riscos i planificació preventiva de clients.
– Seguiment i planificació dels clients.
– Assessorament en matèria de prevenció de riscos laborals.
– Realització d’avaluacions de riscos, plans preventius, planificació preventiva, etc.
– Participació o realització d’auditories de PRL.
– Formació i informació relacionada amb la prevenció de riscos laborals.
– Gestió de documentació relativa al lloc de treball.
S’ofereix:
– Contracte indefinit i incorporació immediata en empresa amb bona reputació i amb baixa rotació de personal.
– Horari de dilluns a divendres (jornada completa) amb flexibilitat d’entrada i sortida.
– Auto organització, gestió i planificació del temps.
– Salari acord a l’experiència, coneixements i valors aportats.
– Incorporació a una empresa de reconegut prestigi i reputació, amb un projecte en expansió i amb una interessant projecció laboral.
– Vehicle d’empresa per a l’activitat professional (visites i gestions amb clients o possibles clients,…).
Es requereix:
– Persona responsable, proa activa, amb habilitats comunicatives i amb capacitat per a treballar de forma autònoma.
– Màster en Prevenció de Riscos Laborals.
– Experiència prèvia com a Tècnic en Prevenció de Riscos Laborals.
– Carnet de conduir tipus «B».
Experiència requerida:
– Es requereix experiència mínima de 2 anys en lloc de treball similar, preferiblement en un Servei de Prevenció Aliè de Riscos Laborals.
Formació requerida:
– Es requereix disposar del Màster en Prevenció de Riscos Laborals.
Idiomes requerits:
– Català i castellà: natius.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Tècnic/a Superior en Prevenció de Riscos Laborals (PRL) en Manresa.
INGIENIER@ ELECTROMECÁNIC@ DE DISEÑO E INDUSTRIALIZACIÓN
Para start-up del sector médico precisamos incorporar un/a Ingenier@ Electromecánic@ de Diseño e Industrialización.
Sus principales funciones serán:
– Responsable de realizar el análisis, diseño, industrialización y seguimiento de la parte electromecánica del equipo.
– Definir y rediseñar cuando sea necesario los sistemas eléctricos y mecánicos.
– Desarrollar junto con los proveedores los elementos eléctricos y mecánicos para su óptimo funcionamiento.
– Colaborar con los proveedores del sistema electrónico y de software para indentificar posibles problemas y mejoras.
– Realizar y/o modificar planos 3D/2D de las piezas y subconjuntos.
– Garantizar la industrialización y montaje de las soluciones mecánicas diseñadas.
– Transferir la información de diseño a Compras para adquirir los componentes del proyecto.
– Elaborar las instrucciones para realizar el montaje y el servicio de asistencia técnica postventa.
– Soporte a Producción y Asistencia Técnica para la identificación de problemas.
Se requiere:
– Ingeniería mecatrónica, industrial, telecomunicaciones o similar.
– Mínimo 5 años de experiencia en diseño e industrialización de equipos con componentes eléctricos y mecánicos.
– Altamente valorable conocimientos en electrónica.
– Nivel alto en SolidEdge o SolidWorks, y valorable experiencia en InkScape.
– Conocimientos de material mecánico y eléctrico.
– Capacidad técnica para analizar el producto y ver mejoras para optimizarlas.
Se ofrece:
– Formar parte de una empresa en crecimiento que apuesta por la innovación.
– Estabilidad laboral y crecimiento profesional.
– Buen clima de trabajo y oportunidad de desarrollar un rol dinámico y de responsabilidad.
– Horario 8-13h y de 14-17h.
Experiencia requerida:
– Mínimo 5 años de experiencia en diseño e industrialización de equipos con componentes eléctricos y mecánicos.
– Altamente valorable conocimientos en electrónica.
– Nivel alto en SolidEdge o SolidWorks, y valorable experiencia en InkScape.
– Conocimientos de material mecánico y eléctrico.
– Capacidad técnica para analizar el producto y ver mejoras para optimizarlas.
Formación requerida:
– Ingeniería mecatrónica, industrial, telecomunicaciones o similar.
Idiomas requeridos:
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Ingienier@ Electromecánic@ de Diseño e Industrialización en Manresa.
ADMINISTRATIVO/A DE FINANZAS
¿Dispones de experiencia previa realizando tareas administrativas en el área de finanzas? ¿Estás buscando una oportunidad que te aporte estabilidad laboral? Si es así… ¡sigue leyendo!
Necesitamos incorporar un/a administrativo/a para una empresa ubicada en Manresa que pueda dar soporte al departamento de finanzas y compras.
Tus funciones serán:
. Facturación de clientes
. Contabilización de Facturas
. Realización de impuestos
. Cierre mensual
. Tareas administrativas
Si todo esto es lo que buscas en un empleo… ¡no lo dudes! Inscríbete y te daremos más detalles sobre la oferta.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Administrativo/a de Finanzas en Manresa.
JEFE DE EQUIPO MANRESA
La Red Agencial es nuestro principal canal de distribución. O dicho de otra manera: nuestra cara y nuestros ojos.
¿Cuál sería tu día a día como Gestor de Equipo?
Tus funciones entre otras serán: • Garantizar la calidad, productividad y satisfacción en los servicios prestados. • Supervisar la actividad de su equipo, midiendo sus resultados, planificando el trabajo diario y estableciendo planes de acción.
¿Qué te ofrecemos?
• Formación homologada por la Dirección General de Seguros.
• Exclusivo proceso de preparación e-learning, tutorial y presencial indispensable para tu desarrollo profesional.
• Aprendizaje y uso del proceso de venta más avanzado y desarrollado tecnológicamente dentro del sector.
• Proyección profesional continua y programa de desarrollo personalizado.
• Ingresos atractivos y altamente competitivos en base al cumplimiento de objetivos comerciales.
Requisitos mínimos
-Experiencia en Gestión de Equipos Comerciales.
– Experiencia comercial en el sector asegurador.
– Informática a nivel medio.
– Buscamos profesionales proactivos, con altas dotes comunicativas, con capacidad de trabajo en equipo y orientación al cliente y a la venta.
Requisitos deseados
– Valorable titulación media o superior, preferentemente en Económicas, Empresariales, ADE o Gestión comercial y Marketing.
– Proactividad, carácter emprendedor, captación de clientes, trabajo en equipo.
Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Jefe de Equipo Manresa.