Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
Vols sumar-te al nostre equip? Et convidem que continuïs llegint aquesta oferta!
Volem incorporar a un/a Recepcionista per a important Oficina d’Atenció al Client situada a Badalona, amb el propòsit d’exercir el rol d’agent facilitador, gestionar les consultes dels clients i redirigir-los al departament corresponent en funció a les seves necessitats.
Quines seran les teves funcions principals?
- Atendre i resoldre els dubtes i inquietuds dels/les usuaris/ies.
- Garantir l’accessibilitat en l’atenció al client, fent l’acompanyament des de l’entrada a l’oficina fins al punt de gestió.
- Gestionar les necessitats dels clients per millorar els temps d’espera a l’oficina.
- Donar informació sobre el funcionament i els requeriments documentals necessaris per tramitar les gestions dels clients a l'oficina d'atenció.
- Dur a terme el filtratge de cites prèvies i els diferents canals de gestió.
Què t'oferim?
- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.
- Contracte: eventual per cobertura de vacances.
- Data inici: dijous 12 de desembre de 2024.
- Data final: divendres 27 de desembre de 2024.
- Jornada laboral i horaris: 36,5 h/setmanals: de dilluns a dimecres de 08.00 h a 14.30 h, dijous de 08.00 h a 14.30 h i de 15.30 h a 19.30 h, i divendres de 08.00 a 14.30 h.
- Lloc del centre de treball: Badalona.
Requisitos mínimos
- Ser una persona amb destacades habilitats comunicatives, orientada al servei, amb capacitat de resolució d'incidències, i treball en equip i apassionada per la cultura.
- Formació: Cicle Formatiu Grau Superior.
- Idiomes: català, castellà nadiu/bilingüe. Serà valorable coneixement d’altres idiomes, com l’anglès o el francès.
- Informàtica: nivell avançat. Coneixement del paquet Office.
- Es valorarà experiència prèvia en llocs similars que impliquin del tracte i atenció al client, i, l’acollida d’usuaris.
- El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura.
Inscribirme a esta oferta