Anunciado 28 de mayo
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Grado
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Estàs en recerca de noves oportunitats professionals?
A Marlex t'estem buscant!

Degut al nostre creixement, necessitem incorporar nou talent en la nostra estructura interna de forma molt estable.
Pensem en una persona amb un mínim d'experiència en tasques relacionades en el sector dels RRHH, gestió de l'administració i selecció de personal. Busquem persones amb ganes de treballar i amb capacitat per a l'aprenentatge, sentit de la responsabilitat, facilitat d'adaptació i iniciativa.
Les funcions principals a desenvolupar seran:
- Selecció de personal de perfils generalistes.
- Publicació d'ofertes a portals de feina, cribatge curricular i selecció de perfils.
- Contractació, altes i baixes a la Seguretat Social, registre de contractes.
- Càlcul de nòmines i facturació mensual.
- Certificats d'empresa.
- Gestió de IT's.
- Atenció al client i treballador.
Què oferim?
- Possibilitat de formar part d'un equip jove i emprenedor.
- Formació inicial i continuada amb possibilitats reals de créixer professionalment.
- Estabilitat laboral, retribució fixe més variable mensual per facturació.
- Horari de Dilluns a Divendres de 9:00 a 18:00 h, amb un divendres a la tarda lliure cada dues setmanes.

Requisitos mínimos
Cerquem una persona apassionada pels RRHH, amb ganes d'aprendre i desenvolupar-se professionalment dins aquest àmbit i que compti amb alguna formació o experiència prèvia relacionada. Es valorarà molt positivament residir prop de la zona de treball i comptar amb vehicle propi.

Compartir esta oferta