Preparar la documentació administrativa per a una empresa externa perquè gestioni la comptabilitat.
Assessorar al gerent de l'empresa en la logística de compres i vendes.
Detalls del Contracte:
Tipus de relació professional: Contracte.
Tipologia de contracte: Indefinit.
Número d'hores setmanals: 30 hores.
Horari: 9:30h a 15:30h.
Retribució bruta anual: 22.000 € per 30 hores.
Requisitos mínimos
Categoria professional: Oficial.
Formació reglada requerida: nivell bàsic d'ESO.
Temps d'experiència: més de 3 anys.
Coneixements informàtics: Excel i Word, gestió de correu electrònic.
Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat.
Idiomes: Anglès - Nivell Avançat.
Compartir esta oferta
Crear alerta
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo similares.
Entrevista Virtual
Completar candidatura
Para completar tu candidatura, Barcelona Activa necesita completar tu registro en su web.