The Quality Control Technician position is available in a Production and Validation Center of Advanced Therapies. The position involves the tasks of the technician for the Quality Control of production of Advanced Therapy Medicinal Products (ATMPs) for all medical disciplines.
The Area for Clinical Production is involved in the following processes:
-Cell-based therapeutic products.
-Gene therapy products and lentiviral production in our GMP facility.
-Tissue engineering products and production of artificial scaffolds.
-3D bioprinting tissues.
-GMP and UNE-EN-ISO:9001 protocols.
This work will be performed at the Clinical Area in close contact with the laboratory of Stem Cell and Regenerative Medicine. The center is integrated in the Spanish network of Advance Therapies (RICORDS; TERAV), which provides a collaborative environment to successfully achieve our objectives.
Main Duties
- Perform quality control tests for clinical productions and facilities
- Management of reagents, materials and equipment
- Support in production processes.
The Production Technician position is available in a research center of advanced therapies. The position involves the tasks of the technician for the Production of Advanced Therapy Medicinal Products (ATMPs) for all medical disciplines.
The Area for Clinical Production is involved in the following processes:
-Cell-based therapeutic products.
-Gene therapy products and lentiviral production in our GMP facility.
-Tissue engineering products and production of artificial scaffolds.
-3D bioprinting tissues.
-GMP and UNE-EN-ISO:9001 protocols.
This work will be performed at the Clinical Area in close contact with the laboratory of Stem Cell and Regenerative Medicine. The center is integrated in the Spanish network of Advance Therapies (RICORDS; TERAV), which provides a collaborative environment to successfully achieve our objectives.
Main Duties
Production Technician:
-Carry out the technical tasks of drug production for the different therapies in progress as assigned by the Production Manager.
-Entry of materials and reagents following the quality system.
-Research processes and cell culture work.
-Maintenance of equipment and facilities.
-Participate in the Validation and Qualification activities of the medicines produced.
-Fine-tuning of the production of artificial tissues through 3D bioprinting.
-Preparation of the documentation assigned to him in relation to the production of advanced therapy drugs.
-Complete and register the documentation in the manner defined in the Quality System.
-Comply with Good Manufacturing Practices (GMP) and Quality Systems.
Aquesta oferta forma part d'un Job Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA en col·laboració amb el SIL BARCELONA i que es celebrarà el 7 de juny, de 9:30h a 12h, a la Fira Barcelona (Recinte Montjuïc).
L'empresa DECATHLON necessita incorporar personal amb el perfil: Operari/ària de Logística.
Només ens posarem en contacte amb les persones que encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència per correu electrònic.
Funcions:
Gestionar l'aprovisionament, l'estoc, la recepció i l'expedició de productes, així com oferir als clients un servei de qualitat.
Som una empresa de gestió d'apartaments vacacionals i estem cercant una persona per cobrir la vacant d'auxiliar de manteniment.
Funcions que realitzaràs:
- Seràs l'encarregat/da del manteniment i bon funcionament de les instal·lacions dels apartaments.
- En cas de problemes o avaries, en gestionaràs la reparació.
- Et centraràs en resoldre situacions bàsiques relacionades amb l'electricitat, lampisteria, pintura, etc.
S'ofereix:
Aquesta oferta es gestiona des de BARCELONA ACTIVA, com un procés d'incorporació urgent, per l'empresa B:SM (Barcelona de Serveis Municipals) que necessita incorporar personal per al Parc d'Atraccions TIBIDABO, amb el perfil: Operador/a d'Atraccions.
Només s'enviaran els CV's que més encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa
Funcions:
La funció més important és la de ser facilitadors d´experiències a totes aquelles persones que visitin el Parc d´Atraccions del Tibidabo. En aquest sentit, ajudar en el propòsit del Parc "fer que tothom que es relacioni amb el Tibidabo es senti feliç". Tasques: - Compartir i contagiar l´entusiasme i la il·lusió de la nostra feina tant als nostres companys/es com a la clientela. - Oferir una Atenció al Clientela basada en l´empatia amb ella, des de la flexibilitat i el respecte. - Vetllar per l´acompliment de les mesures de seguretat de les diferents posicions de treball del Parc. - Controlar els accessos de les atraccions segons les alçades estipulades, comprovar les mesures de seguretat pertinents, posar en marxa l'atracció, controlar el cicle de seguretat de l'atracció i ajudar en el desallotjament de la mateixa.
Som una asociació esportiva ubicada a Ciutat Vella y estem buscant una persona per cobrir la vacant d'ajudant per a l'espai coworking.
Tindràs la responsabilitat de conèixer l'entorn social en el qual es troba l'espai de coworking, aportar idees en el procés de creació de l'espai físic i de la imatge corporativa i donar valor afegit a un projecte humil, però ambiciós. Ens trobem en la recerca d'una persona amb fluïdesa conversacional en català, castellà i anglès (qualsevol altre idioma és un avantatge), amb fortes habilitats comunicatives i interpersonals amb un caràcter innovador amb capacitat de resolució de problemes i orientacions als canvis. Taques principals:
- Ajudar en la incorporació de membres i proporcionar informació sobre els nostres serveis.
- Estratègia de màrqueting i comunicació.
- Gestió del disseny i la comunicació offline i online (web, xarxes socials)
- Gestió de consultes i reserves de serveis.
- Logística i execució dels esdeveniments.
- Generar sinergies i creixement entre i per a la comunitat.
- Gestió comunicació interna pels membres.
- Organització i execució d'activitats de la comunitat.
- Atenció al client.
S'ofereix:
Aquesta oferta es gestiona des de BARCELONA ACTIVA, com un procés d'incorporació urgent, per l'empresa B:SM (Barcelona de Serveis Municipals) que necessita incorporar personal per al Parc d'Atraccions TIBIDABO, amb el perfil: Operador/a d'Accessibilitat.
Només s'enviaran els CV's que més encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa
Funcions i Tasques:
La funció més important, es la de ser facilitadors d´experiències a totes aquelles persones que visitin el Parc d´Atraccions del Tibidabo. En aquest sentit, ajudar en el propòsit del Parc "fer que tothom que es relacioni amb el Tibidabo es senti feliç".
Tasques:
- Atenció al client, resoldre dubtes dels clients i donar ne informació.
- Tasques de control i seguretat als accessos al parc , al pàrquing i/o a les estacions de
funicular.
- Gestió d'incidències als accessos (barres, pilons...).
- Venta de tiquets.
Aquesta oferta forma part d'un Marketplace del talent que realitza BARCELONA ACTIVA, per l'empresa B:SM (Barcelona de Serveis Municipals), el 30 de Maig, de 10h a 13h, en presencial.
B.SM necessita cobrir varies vacants del perfil: Agent Cívic/a
Només ens posarem en contacte amb les persones que més encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència per correu.
Funcions i tasques:
Promoure el civisme i desenvolupar les tasques per prevenir comportaments i actituds inadequades en l'espai públic.
Vetllar per la conscienciació, les actituds i els comportaments cívics de les persones per aconseguir una convivència adequada.
Informar, Requerir, Advertir i Reportar a les entitats corresponents. La seva tasca serà d'INFORMACIÓ/ MEDIACIÓ, no de sanció.
Tasques de suport a les OACs
Atención a visitantes y clientes tanto presencial cuanto telefónica; Control entradas y salidas;
Gestión del correo electrónico, de la mensajería y de los provedorees; Gestión de citas;
La empresa valorará positivamente estar en disposición del certificado de discapacidad
Se encarregarà de la gestió de totes les promocions entregades al client final, estudi i gestió de les incidències, coordinació dels diferents industrials i de l'equip de Postvenda. Gestió i realització de costos. Formació tècnica, Coneixements tècnics aplicats al sector de la construcció, Habilitats comunicatives i de negociació, lideratge, facilitat de relacions interpersonals, predisposició a treballar en entorns complexos, capacitat per a resolució de problemes. Habilitats en la gestió administrativa, conjuntament amb el Dpt. Administració/PV, per la resolució d'incidències.
- Mantener ordenada y actualizada la documentación administrativa de las diferentes contrapartes.
- Entregar los proyectos mediante registro en plataformas digitales y coadyuvar en su correcto registro.
- Replicar formulaciones, informes o cuentas justificativas adaptándolos al formato propio del organismo financiador.
- Brindar soporte administrativo para la gestión de auditorías: revisión de facturas, reclamación de información...
- Apoyar en el control de la calidad del dato en el sistema, redistribución de incidencias, actualización de datos...
- Renovar los datos de Registros Públicos y Coordinadoras así como preparar los certificados administrativos correspondientes.
- Mantener los listados de proyectos y subvenciones actualizados.
- Realizar traducciones de certificados del inglés al español.
- Mantener actualizado el archivo físico y digital asegurando a su vez la correcta preparación y gestión de envío de comunicaciones a todo el territorio nacional.
- Llevar a cabo el registro de la orden de día y actas de reuniones.
- Brindar ayuda en funciones definidas según las necesidades de la coordinadora del pool (apoyo en coordinación estudiantes, etc.).
- Dar apoyo al pool 2 de acuerdo a las cargas de trabajo establecidas.
Responsable manteniment de centre esportiu. Utilitzar totes les Normativa:
- Reglament electrotècnic de baixa tensió (REBT).
- Reglament d'instal·lacions tèrmiques als edificis (RITE).
- Reglament tècnic de distribució i utilització de combustibles gasosos (ICG).
- Reglament d'emmagatzematge de productes químics (APQ).
- Reglament d'instal·lacions de protecció contra incendis (RIPCI).
- Reial Decret 487/2022, prevenció i control de la Legionel·losi.
- Reial Decret 742/2013, pel qual s'estableixen els criteris tecnicosanitaris de les piscines.
Documents Tècnics:
- Manual Tècnic de piscines: recomanacions per a una correcta gestió higienicosanitària de piscines (Gencat)
- Guia tècnica aplicació reglament electrotècnic de baixa tensió (REBT)
- Guia tècnica per a la Prevenció i Control de la Legionel·losi en instal·lacions (Ministeri de Sanitat
Empresa de gestió de residus busca un/a tècnic/a de màrketing.
Funcions:
-WEB: Manteniment de la web corporativa, publicació de notícies , actualització d'apartats i creació de formularis . Anàlisi i monitorització de mètriques de la web via Analytics.-
-RRSS LINEDIN Y YOUTUBE : Redacció de continguts en el perfil corporatiu en xarxes socials. Anàlisi de mètriques i elaboració de reports mensuals de LinkedIn y Youtube.
-EMAIL MARKETING: Creació de Newsletters i comunicacions internes i externes . Creació i enviaments de campanyes d'emailing. Coneixements de plataformes tipus Brevo-Sendinblue, Mailchimp, Active Champaign...
-Disseny de material corporatiu, cartells, comunicació interna, suports publicitaris online i offline , presentacions..
-Recolzament a l'equip comercial en accions de captació de leads, retenció de clients, etc.
Restaurant xinès ubicat al barri de Sant Antoni està cercant un/a Auxiliar de Cambrer-a pels caps de setmana i festius.
Tasques:
S'ofereix:
Atenció al client.
Gestió dels correus rebuts a l'organització.
Gestió base de dades dels clients.
Coordinació amb l'equip motor.
Tasques comptables i administratives bàsiques.
Somos un espacio de psicologia feminista, atendemos personas de los colectivos LGTBIQA+, no monogamias y diversidades. Creo que es algo importante a saber, es un filtro que necesitamos que esté.
Aquesta oferta es gestiona per BARCELONA ACTIVA com un procés d'incorporació urgent (PIU) per l'empresa COSTA CRUCEROS, que necessita incorporar varies persones amb el perfil: Gestor/a Comercial amb italià
Només s'enviaran els CV's que encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Funcions:
We are looking for a CRUISE EXPERT (Italian Market) for our Customer Hub in Barcelona!
Your Responsibility:
- As a Cruise Expert you will convert leads into sales, by building a trusting relationship with customers.
- You will manage multichannel active interactions, to meet your productivity goals in line with Company's objectives.
- You will also be the first ambassador of Costa, promoting our Brand to create amazing holiday experiences for our Guests!
Requirements:
- (If possible) available to start asap
- A fluent level of Italian with exceptional grammar and spelling skills, both spoken and written
- Level of English: intermediate (minimum)
- Solid Sales Background
- Previous customer-facing experience (B2B or B2C)
- Prior experience in multi-channel customer support
- Strong communication skills
- Achievement and goal-oriented
- Motivated and self-starter
What we offer:
- Full-time permanent contract (indefinido from day 1)
- 39h per week: from 9am to 6pm, or from 10am to 7pm, Monday to Friday + one Saturday/month
- Base salary + UNLIMITED sales bonus (approx. between 20k and 25k gross/year)
- Ticket restaurant
- A great place to work with modern equipment and installations
- Amazing colleagues and career growth opportunities
- Hybrid work model: one day of remote work/week
- Two free cruises/year and great discounts for employees and family members
- Free activities (Yoga, CrossFit, and many more!)
Costa Customer Hub and Costa Crociere S.p.A is an equal employment opportunity/affirmative action employer. In this regard, it does not discriminate against any qualified individual based on sex, race, color, national origin, religion, sexual orientation, gender identity or expression, age, marital status, mental, physical or sensory disability, or any other classification protected by applicable local, state, federal, and/or international law.
Aquesta oferta forma part d'un Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA per l'empresa BAUHAUS, el 16 DE MAIG a les 10h, per 1 vacant del perfil: Caixer/a
Només s'avisarà a les persones que millor encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència al marketplace a través de correu electrònic
Funcions:
Acollir a la nostra clientela (SBAG): Somriure, Bon dia, Adeu, Gràcies. Domini dels procediments de cobrament a caixa. Optimització del lloc de treball per a una bona fluïdesa. Proposar a la clientela els serveis de BAUHAUS (Tarjeta Pluscard, 12%, Garanties, Transport, Muntatge...). Gestió de les cues a la línia de caixa. Aplicació de les normes de seguretat referents a l'efectiu. Atenció de trucades telefòniques. Detectar i comunicar les necessitats de la clientela per oferir la venta complementaria. Proposta d´accions de millora.
Empresa organizadora de la Copa América necesita incorporar a un/a Controller de Negocio que reportará a la Dirección Corporativa.
Tareas principales:
Se ofrece:
Aquesta oferta forma part d'un Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA per l'empresa BAUHAUS, el 16 DE MAIG a les 10h, per cobrir 1 vacant del perfil: VENEDOR/A SECCIÓ CONSTRUCCIÓ
Només s'avisarà a les persones que millor encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència al marketplace a través de correu electrònic
Funcions:
Assessorar proactivament a la nostra clientela en el procés de compra. Garantir una experiència de compra agradable. Assegurar el sortit, ordre i neteja, garantint la seguretat a la implantació. Participar a la preparació y posada en marxa dels Plans d´acció comercial de la botiga. Participar en la gestió de stock. Amb carnet de conduir
Aquesta oferta forma part d'un Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA per l'empresa BAUHAUS, el 16 DE MAIG a les 10h, per cobrir 1 vacant del perfil: VENEDOR/A SECCIÓ MATERIALS ELÈCTRICS
Només s'avisarà a les persones que millor encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència al marketplace a través de correu electrònic
Funcions:
Assessorar proactivament a la nostra clientela en el procés de compra. Garantir una experiència de compra agradable. Assegurar el sortit, ordre i neteja, garantint la seguretat a la implantació. Participar a la preparació y posada en marxa dels Plans d´acció comercial de la botiga. Participar en la gestió de stock.
Aquesta oferta forma part d'un Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA per l'empresa BAUHAUS, el 16 DE MAIG a les 10h, per cobrir 1 vacant del perfil: VENEDOR/A SECCIÓ MATERIAL SANITARI
Només s'avisarà a les persones que millor encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència al marketplace a través de correu electrònic
Funcions:
Assessorar proactivament a la nostra clientela en el procés de compra. Garantir una experiència de compra agradable. Assegurar el sortit, ordre i neteja, garantint la seguretat a la implantació. Participar a la preparació y posada en marxa dels Plans d´acció comercial de la botiga. Participar en la gestió de stock.
Aquesta oferta forma part d'un Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA per l'empresa BAUHAUS, el 16 DE MAIG a les 10h, per cobrir 1 vacant del perfil: VENEDOR/A SECCIÓ JARDÍ
Només s'avisarà a les persones que millor encaixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència al marketplace a través de correu electrònic
Funcions:
Assessorar proactivament a la nostra clientela en el procés de compra. Garantir una experiència de compra agradable. Assegurar el sortit, ordre i neteja, garantint la seguretat a la implantació. Participar a la preparació y posada en marxa dels Plans d´acció comercial de la botiga. Participar en la gestió de stock.
Empresa organizadora de la Copa América necesita incorporar a un/a Auxiliar Comptable que reportará a la Dirección corporativa y/o Controller de negocio.
Tareas principales:
Se ofrece:
Aquesta oferta de treball es gestiona des de Barcelona Activa per tal de cobrir de forma urgent 3 COMERCIALS D'ALARMES a l'empresa MOVISTAR PROSEGUR ALARMAS per treballar a la ciutat de Barcelona
Condicions laborals
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.