Anunciado 4 de noviembre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo



T'agradaria formar part d'un equip dedicat a la gestió immobiliària en una empresa de prestigi? Tens coneixements del mercat immobiliari andorrà i vols ajudar a la gestió de propietats? Aquesta pot ser una gran oportunitat per a tu!



Molines Patrimonis, un Family Office ubicat a Andorra la Vella, cerca un/a Gestor/a de Propietats per donar suport a l’àrea de gestió de clients, reportant directament al responsable d’aquest departament. Busquem un professional amb experiència en la gestió de propietats, amb un coneixement profund del mercat immobiliari andorrà i la legislació vigent en matèria d’arrendaments.



El teu dia a dia, estem segurs que serà molt dinàmic i canviant, però les teves responsabilitats inclouran:



  • Gestió i control de propietats nacionals: Supervisar el manteniment, serveis i reparacions de les propietats, assegurant-ne el bon estat i coordinant els serveis necessaris.

  • Assistència a reunions de comunitats de propietaris: Representar Molines Patrimonis en les reunions i assegurar els millors acords en benefici de la propietat.

  • Gestió de sinistres: Seguiment i resolució de sinistres, garantint una gestió ràpida i eficaç.

  • Relacions amb inquilins i proveïdors: Mantenir una comunicació fluida amb els inquilins, essent el punt de referència per a queixes, peticions, reparacions i manteniments. També, mantenir relacions de col·laboració efectiva amb proveïdors i agents immobiliaris.

  • Gestió documental i administrativa: Control d’altes, baixes i modificacions contractuals, assegurant que tota la documentació estigui actualitzada.

  • Gestió financera: Supervisar la liquidació de despeses, preparació de la facturació dels immobles i suport en l’elaboració de pressupostos anuals.

  • Assistència a la direcció: Donar suport en la negociació, redacció i tancament de contractes i acords, així com proporcionar informes regulars sobre l’estat de les gestions i projectes. En el cas de les propietats internacionals, ajudaràs a la direcció de l'area en algunes gestions.



Requisitos mínimos

Pensem que per poder afrontar aquest repte professional i ser eficient en el teu dia a dia, necessites el següent:



  • Formació acadèmica: Formació Professional o Llicenciatura en un àmbit relacionat.

  • Coneixements imprescindibles: Coneixement avançat del mercat immobiliari d’Andorra i de la normativa vigent en arrendaments. Familiaritat amb eines de gestió immobiliària i coneixements generals sobre el manteniment d’edificis i la gestió de proveïdors.

  • Experiència: Mínim 3 anys d'experiència en el sector immobiliari.

  • Idiomes: Català i castellà, amb valoració molt positiva del francès.

Les competències que determinem com a clau per aquesta posició son:


  • Orientació al client: Ser el punt de referència per a les necessitats dels clients, incloent la gestió de queixes, peticions i serveis de manteniment.

  • Atenció al detall i capacitat de resolució de problemes.

  • Habilitat per comunicar-se de manera efectiva amb equips interns i externs.

  • Adaptabilitat i flexibilitat en un entorn dinàmic.

  • Treball en equip amb iniciativa i autonomia per gestionar múltiples tasques, saber prioritzar és molt important.

A Molines Patrimonis trobaràs un entorn de treball professional i dinàmic, amb oportunitats de creixement transversal dins d’una organització compromesa amb la qualitat en la gestió patrimonial. Si ets una persona amb coneixements sòlids del mercat immobiliari i tens la capacitat per aportar valor en la gestió de propietats, volem conèixer-te.



Inscriu-te ara i uneix-te a un equip dedicat a la gestió d’un portfoli immobiliari d’alt nivell!




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Gestor/a de Propietats
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
4 de noviembre
Más empleos en Lidera
Tècnic/a de l'Àrea de Negoci
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
3 de diciembre
Responsable de l'Àrea de Compres - Sector Hoteler
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
3 de diciembre
Project Manager d'instal.lacions
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
3 de diciembre