Tipo de contrato
Indefinido
Salario
15.000€ - 18.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Gestoria ubicada en Barcelona busca una auxiliar administrativo/a:
-Funciones:
Atención al cliente, recepción de llamadas y whatsapp, recepción de documentos, escanear y fotocopiar, etc.
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 40
- Horari: de 10 a 14h y de 16:30 a 20:30
- Retribució brut anual: 17100
Requisitos mínimos
- Categoria professional: Auxiliars
- Formació reglada requerida: d. CFG Mig
- Formació complementària: A poder ser que tenga conocimientos de trámites de extranjería.
- Temps d'experiència: 1-3
- Coneixements informàtics: conocimientos a nivel usuario.
- Altres requeriments específics: Requiere desplazarse por las tardes a la oficina de Hospitalet.
- Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
- Idiomes: Català - Intermig, Castellà - Avançat
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Aux. Administrativo/a Fincas
ADMINISTRATIVO/A LOGÍSTICA (ESTABLE)
Administrativo/a finanzas
Un/a Administrativo/a Contable
Back Office departamento comercial (40h)
Más empleos en Barcelona Activa
41621 - Dependent/a tardes
41618 - Personal tècnic en fabricació mecànica