Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 21.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Servei d'atenció integral a les drogodependències busca un/a auxiliar d'administració.
La pràctica es desenvolupa a la recepció.
Les funcions són les següents:
- Acollida i vinculació de les persones usuàries del recurs.
- Participar de manera activa en els espais de coordinació (reunions equip , reunions àrea educativa ), en formacions programades per a l'equip, així com en els espais de treball (comissions puntuals , o aquelles que per necessitats del servei hagin caràcter extraordinari).
- Tasques administratives i actualització de les agendes dels diferents professionals del servei.
- Atenció presencial i telefònica.
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 37
- Horari: 14 a 21.30
- Retribució brut anual: 20.000
Requisitos mínimos
- Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats
- Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig
- Temps d'experiència: 1-3
- Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Planificació i organització, Comunicació
- Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Aux. Administrativo/a Fincas
ADMINISTRATIVO/A LOGÍSTICA (ESTABLE)
Administrativo/a finanzas
Un/a Administrativo/a Contable
Back Office departamento comercial (40h)
Más empleos en Barcelona Activa
41621 - Dependent/a tardes
41618 - Personal tècnic en fabricació mecànica