Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
8.000€ - 10.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
- Control d'accessos, obertura de les instal·lacions.
- Atenció i resolució de les incidències diàries dels socis/es que accedeixen al Club.
- Atenció comercial ( inscripció a activitats, fidelització..) i atenció telefònica.
- Atenció als treballadors/es que ho requereixin.
- Venta de material del Club (cadenats, barrets de piscina, loteria de nadal i lloguer de taquilles).
- En l' àmbit administratiu:
- Verificació d'altes i baixes de socis.
- Impagats
- Taquilles
- Verificació de dades.
- Material necessari per exercir les funcions diàries.
- Documentació publicitària del Club.
- Tipus de relació professional: Contracte
- Tipologia de contracte: Indefinit
- Núm. Hores setmanals: 20
- Horari: Dissabtes de 06:45 a 14:45 hores, diumenges de 07:00 a 15:00 hores i dilluns de 17:00 a 21:00 hores
- Retribució brut anual: 8.532,28 euros
Requisitos mínimos
- Categoria professional: Auxiliars
- Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior - Turisme
- Formació complementària: Formació comercial
- Temps d'experiència: +3
- Coneixements informàtics: A nivell d'usuari
- Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Treball en equip i Cooperació, Creativitat, Empatia, Orientació al Client, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació
- Idiomes: Anglès - Intermig, Castellà - Llengua materna, Català - Llengua materna
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Aux. Administrativo/a Fincas
ADMINISTRATIVO/A LOGÍSTICA (ESTABLE)
Administrativo/a finanzas
Un/a Administrativo/a Contable
Back Office departamento comercial (40h)
Más empleos en Barcelona Activa
41621 - Dependent/a tardes
41618 - Personal tècnic en fabricació mecànica