41406 - Tècnic/a d'Administració de Personal

Anunciado 8 de octubre
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
24.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Entitat privada de caràcter social, sense ànim de lucre, amb més de 40 anys d'experiència en els serveis d'atenció domiciliària per a persones d'edat avançada, diversitat funcional o que es trobin en una situació sobrevinguda està cercant per un/a Tècnic/a d'Administració de Personal.



La seva missió serà la de gestionar el desenvolupament de les activitats relacionades amb els processos d'administració i control del personal, assegurant el compliment de les obligacions laborals derivades de la relació laboral de les persones treballadores.



Tasques principals:


  • Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...)

  • Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE.

  • Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d'acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació.

  • Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques.

  • Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions.

  • Atendre a les consultes i dubtes del personal de l'Entitat i delegacions en matèria laboral.

  • Control dels marcatges del personal.

  • Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro.

  • Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals).

  • Revisió i gestió del correu diari equip RRHH. Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc.

  • Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.

  • Informe mensual del personal.

  • Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.

  • Gestió d'enquestes i estadístiques oficials.


S'ofereix:


  • Contracte Indefinit (amb dos mesos de prova)

  • Jornada completa de 40h setmanals

  • Horari: 9h a 14h i 15h a 18h de dilluns a dijous i de 9h a 14h divendres

  • Retribució brut anual: 24000



Requisitos mínimos
  • Experiència en RRHH com Tècnic d'administració de personal.

  • Títol de grau en Relacions Laborals o Foramción en administració de personal.

  • Bilingüe Castellà / Català.

  • Valorable experiència en entitat d’àmbit social o de fundació.

  • Competències / coneixements:
    • Persona amb bona comunicació, bon tracte a les persones, empàtica, analítica, organitzada, autònoma i que li agradi el treball en equip.


  • Persona amb habilitats per la utilització de eines informàtiques (BBDD, Excel, Word,...).



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Técnico/a de Nóminas
Marlex
Barcelona, Barcelona
Hace 4d
Tècnic/a de Relacions Laborals
FUNDACIÓ CLAROR
Barcelona, Barcelona
13 de diciembre
Técnico/a de nóminas
Adecco
Barcelona, Barcelona
11 de diciembre
Responsable Departamento Laboral (H/M)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
11 de diciembre
Técnico de Relaciones Laborales - Baix Llobregat (H/M)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
6 de diciembre
HRBP Sector Industrial - Baix Llobregat (H/M)
Michael Page
Barcelona, Barcelona
6 de diciembre
Más empleos en Barcelona Activa
41737 - Técnico/a de mantenimiento informático y helpdesk
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
41736 - Educador/a pel servei de menjador i reforç escolar (Santa Coloma de Gramenet)
Barcelona Activa
Santa Coloma de Gramenet, Barcelona
Hace 2d
41729MKP - AUXILIARS DE CUINA
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d