Descripció del lloc de treball:
Ens trobem en la cerca d’un/a Tècnic/a de Suport Comercial per incorporar-se al nostre equip. Aquesta posició està enfocada a donar suport en la gestió de comandes, el tracte amb clients i la coordinació amb diferents departaments de l’empresa.
Principals funcions:
1.Rebre sol·licituds de productes i serveis per part dels clients.
2.Preparar ofertes i confirmacions de comandes.
3.Proporcionar terminis de lliurament, en coordinació amb els equips de compres i producció.
4.Subministrar la documentació requerida pels clients per als enviaments.
5.Resoldre incidències logístiques relacionades amb l’enviament de productes.
6.Marcar productes al sistema informàtic per tal que siguin facturats per l’equip d’administració.
7.Recordar als clients els productes pendents de recollir o pendents de pagament anticipat.
8.Realitzar altres tasques de suport comercial segons les necessitats del departament.
Tipus de relació professional: Contracte.
Tipologia de contracte: Pràctiques.
Durada del contracte: 12 mesos.
Jornada: 40 hores setmanals.
Horari: De dilluns a divendres, de 9:00 h a 18:00 h.
Retribució bruta anual: Entre 20.000 i 24.000 euros, en funció de l’experiència aportada.
Categoria professional: Tècnic/a Auxiliar.
Formació reglada requerida:
•CFGS (Cicle Formatiu de Grau Superior) en especialitats relacionades amb el lloc. La especialitat pot variar en funció de l’experiència aportada.
•Titulació universitària: Grau o Llicenciatura (es valoraran especialitats afins).
Experiència requerida: Entre 1 i 3 anys.
Competències personals més desenvolupades:
•Treball en equip i cooperació.
•Orientació al client.
•Compromís amb l’organització.
•Planificació i organització.
•Iniciativa.
•Comunicació.
•Preocupació per l’ordre i la qualitat.
Idiomes:
•Anglès: Nivell avançat.
Para completar tu candidatura, Barcelona Activa necesita completar tu registro en su web.