Descripció de la posició:
En dependència de la Direcció d’Administració, i en estreta col·laboració amb la resta de l’equip d’administració i RRHH, la persona seleccionada serà responsable, entre altres tasques, de:
•Redactar, supervisar i arxivar documentació, mantenint-la organitzada i actualitzada.
•Gestionar bases de dades i realitzar gestions telemàtiques.
•Portar a terme l’arxiu administratiu.
•Fer el seguiment de processos administratius, tenint cura dels terminis i vetllant pel seu correcte desenvolupament.
•Recollir, comprovar i tramitar la documentació relacionada.
Detalls de l’oferta:
•Tipus de relació professional: Contracte.
•Tipologia de contracte: Indefinit.
•Núm. d’hores setmanals: 38.
•Horari: Partit de dilluns a dijous. Intensiu els divendres. Amb certa flexibilitat.
•Retribució bruta anual: 20.131,72 €.
Para completar tu candidatura, Barcelona Activa necesita completar tu registro en su web.