Anunciado 14 de febrero
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
44.000€ - 46.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
5
Tags Relacionados
Descripción del empleo


La persona candidata ha de ser capaç de gestionar eficientment els recursos de la Fundació Roca Galès, assegurar la seva sostenibilitat econòmica, gestionar el patrimoni immobiliari i promoure la seva missió d'impacte social.


Tasques a desenvolupar:
- Planificar, gestionar i assegurar el finançament de l'entitat
- Elaborar i desplegar el pla econòmic-financer
- Fer seguiment i control pressupostari anual i trimestral
- Gestió, administració i seguiment del patrimoni i dels immobles de la Fundació: gestió, planificació del manteniment i optimització dels béns immobles de la Fundació, negociació de contractes de lloguer o venda i gestió d'inversions immobiliàries amb criteris d'economia solidària- Gestió, control i seguiment proveïdores relacionades amb la gestió del patrimoni
- Suport i coordinació amb la presidència i el patronat de la Fundació
- Execució dels acords de patronat referents a l'àrea econòmica-patrimonial
- Suport pressupostari a les activitats i projectes de la Fundació, gestió del pressupost acumulat
- Tancament i presentació exercici econòmic
- Auditoria comptable per subvencions
- Preparació memòria econòmica anual


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: 9 a 14h - 15 a 18h

  • Retribució brut anual: 46.500



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Directors

  • Formació reglada requerida: o. Master Oficial (Bolonia) - o. Master Oficial (Bolonia) - O similar, j. Llicenciatura - j. Llicenciatura - O similar, j. Llicenciatura - j. Llicenciatura - O similar

  • Formació complementària: - Formació en economia, administració i direcció d¿empreses, ciències socials o àrees relacionades.
    - Es valorarà formació específica en economia social i solidària, cooperativisme, gestió de projectes o desenvolupament sostenible.

  • Temps d'experiència: +3

  • Coneixements informàtics: Ofimàtica nivell d'usuari avançat.
    Facilitat i disposició per adquirir coneixements en noves tecnologies, inclosa la informàtica.

  • Altres requeriments específics: Experiència de 3 anys en Direcció de fundacions o empreses d'ESS.
    Experiència en gestió patrimonial i d'immobles i inversions amb criteris de responsabilitat social.
    Experiència en projectes socials, gestió de subvencions i administració financera.

  • Competències personals més desenvolupades: Lideratge, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Orientació Estratègica

  • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Molt avançat, Anglès - Bàsic



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Responsable de Captación de Fondos Corporativos - Fundación Adecco
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 15h
Gestor/a de recuperaciones - TEMPORAL BARCELONA
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 15h
Responsable Financiero para la Filial (Residencia en Tánger)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 19h
Financial Reporting Specialist with fluent level of English
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Controller financiero para clientes de asesoría TOP!
Mystery Project
Barcelona, Barcelona
Hace 3d
Rigger (M/H/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 4d
Más empleos en Barcelona Activa
50614MKP - Arquitecto/a GID-IAM (Gestión de Identidades y Accesos)
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
50612MKP- CISO. Data y Process Platforms
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
50611 - Recepcionista/administrativa
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d