Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Empresa d'instal·lacions ubicada a Horta està cercant a un/a Recepcionista.
tasques principals:
- Fer-se càrrec de les tasques de recepcionar persones y mercaderies,
- Fer tasques administratives bàsiques
- Atendre al telèfon.
S'ofereix:
- Contracte temporal de 6 mesos amb possibilitats de fixe
- Jornada completa de 40h
- Horari: 9-14h i 15h a 18h
- Retribució brut anual: 25mil-27mil
Requisitos mínimos
- Categoria professional: Auxiliars
- Formació reglada requerida: b. ESO
- Temps d'experiència: 1-3
- Coneixements informàtics: Word i Excel
- Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
- Idiomes: Castellà - Molt avançat, Català - Intermig
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
50462 - Recepció, administració i suport
¡Nueva apertura! - Centro Residencial Barcelona - Personal recepcionista
Recepcionista con discapacidad
Recepción con catalán e inglés Barcelona estable
Más empleos en Barcelona Activa
50464 - Administratiu-iva (tardes)
50448 - Abogado/a mercantilista