Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Superior
Descripción del empleo
Tens experiència com a administratiu/va en comptabilitat i finances? Busques una feina estable per la Garrotxa?
Si estàs interessat/da en poder trobar una feina amb perspectiva estable i amb possibiliat de desenvolupar un pla de carrera, aquesta oferta et pot interessar!
Empresa del sector del transport de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona dins del departament de finances.
La persona seleccionada sencarregaria de realitzar les següents tasques:
- Control i gestió de les
- Recepció i comptabilització de factures.
- Gestió de dietes.
- Control de les declaracions dimpostos.
- Atenció telefònica i via correu
- Etc.
Es requereix que la persona tingui experiència prèvia, mínim de dos anys, en un lloc similar o igual. És necessari disposar dun nivell alt de català i castellà, i formació administrativo/a. Finalment, es valorarà que la persona tingui habilitats dorganització i facilitat per coordinar-se am la resta de departaments.
Si et veus treballant en aquesta empresa, no ho dubtis i apuntat!
Requisitos mínimos
- Experiència mínima de 2 anys.
- Estudis de CFGS Administració i Finances o Grau en Administració i Direcció dEmpreses.
- Coneixements de SAP i ofimàtica
- Domini català i castellà
- Es valorarà domini inglés i francés.
- Habilitats comunicatives, dorganització i coordinació amb altres departaments.