Tipo de jornada
Intensiva - Indiferente
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Medio
Descripción del empleo
Tens experiència treballant com a administratiu/va? T'agradaria treballar en el sector del transport i la logística?
Empresa de transports de la Garrotxa busca incorporar a una persona per realitzar les següents tasques:
- Arxivar albarans i gestió d´incidències.
- Preparació d'expedicions locas i revisió i comprovació de la seva documentació.
- Enviament d'albarans als clients
- Comprovació i validació d'entregues locals.
- Suport al departament de gravació i servei d'atenció al client.
- etc.
Es requereix que la persona tingui coneixements en gestió documental administrativo/a i que disposi d'experiència prèvia treballant com a administratiu/va. Es valorarà disposar d'experiència en el sector del transport i la logística.
Horari: De dilluns a divendres de 16:00 a 24:00h
Si t'interessa l'ofera i encaixes amb els requisits, apunta't! Et volem conèixer!
Requisitos mínimos
És imprescindible:
- Nivell alt de ofimàtica.
- Carnet B i vehicle propi
- Experiència prèvia en tasques administratives.
- Experiència prèvia en el sector de transport i logística.
- Coneixements en gestió documental administrativa.
- Nivell alt de castellà i català
Es valorarà:
- Nivell mig de Francès.
. Experiència prèvia en el sector de transports i logística.