Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Diplomado
Descripción del empleo
Costa Brava Foods, empresa líder en el seu segment de mercat i que compta amb presència tant a nivell nacional com internacional, precisa incorporar, degut al seu creixement, un/a Tècnic/a d'Administració de Personal perquè s'integri en el Departament de RRHH.
En dependència directa del/la Responsable d'Administració de Personal, la persona seleccionada s'ocuparà de l'àrea d'administració de personal, portant a terme els controls de presència diaris dels treballadors, els controls de les hores treballadores per part del personal, el control de les vacances,..., a més d'ocupar-se de resoldre dubtes i/o incidències que puguin tenir els treballadors.
Integrant-se a l'equip de RRHH, oferim la possibilitat d'entrar a formar part d'una empresa sòlida i consolidada, que es troba en ple procés de creixement i expansió, on el/la candidat/a seleccionat/da optarà a un lloc de feina estable, en el que podrà créixer professionalment i aprendre coses noves cada dia.
Requisitos mínimos
El perfil que estem buscant correspon a un/a professional que aporti formació universitària, preferiblement en Relacions Laborals, essent valorable la formació en Ciències Empresarials i/o ADE si es compta amb l'experiència requerida.
Cal aportar una experiència mínima de 2-3 ocupant un lloc de feina similar, formant part d'un Departament de RRHH, estant habituat/da a portar a terme tasques d'administració de personal (control de presència, control de vacances, control d'hores treballades,...). Per altra banda, cal aportar coneixements sobre contractació de personal, nòmines i Seguretat Social, i estar habituat/da a treballar amb programes de gestió, a més d'aportar domini de les eines ofimàtiques (sobretot Excel).
Pensem en una persona dinàmica i activa, amb empenta, resolutiva, responsable i autònoma i que pugui treballar tant sola com en equip.
Conocimientos necesarios
Administració de Personal, Nòmines, Seguretat Social, Contractació de Personal