Supervisor/a de l'àrea de Comptabilitat i Administració per a empresa multinacional

Lidera
Andorra la Vella, Andorra
Anunciado Hace 5d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo



Estàs preparat/da per assumir un nou repte professional en una empresa multinacional líder al seu sector? T'agradaria formar part d'un projecte sòlid que et permeti continuar desenvolupant-te en l'àmbit comptable i administratiu? Si ets un comptable amb experiència i estàs preparat/da per donar un pas endavant, assumint noves responsabilitats, aquesta és la teva oportunitat!


Busquem una persona amb recorregut dins del món de la comptabilitat andorrana i que vulgui fer un pas endavant a la seva carrera professional de la mà d'una empresa de referència amb seu a Andorra, que aposta pel talent i ofereix condicions laborals diferencials. Aquesta posició clau reportarà directament a la Direcció General i et permetrà liderar i gestionar tota l'àrea comptable i administrativa de l’empresa.


Quines seràn les teves responsabilitats?


  • Supervisar el procés complet de facturació per assegurar la seva eficàcia i precisió.

  • Gestionar els cobraments i garantir la fluïdesa dels fluxos de caixa.

  • Col·laborar en l’establiment del pressupost anual i preparar informes financers mensuals i de tancament.

  • Controlar la tresoreria i optimitzar la gestió de recursos financers.

  • Supervisar els processos comptables, administratius i financers, assegurant el compliment de les normatives vigents.

  • Verificar la presentació d’impostos i fer-ne un seguiment constant.

  • Coordinar i validar nòmines i cotitzacions, garantint la correcta gestió dels recursos humans en col·laboració amb empreses externes.

A més, treballaràs amb un membre de l’equip de finances i coordinaràs la relació amb empreses externes de RRHH i assessoria fiscal, mantenint sempre una visió global i actualitzada de l’estat financer de l’empresa.


Aquesta és una posició que ofereix un alt valor afegit en tots els sentits. No només tindràs l'oportunitat de liderar un projecte financer d'alt impacte, sinó que gaudiràs de condicions laborals excepcionals. A més d’una retribució fixa competitiva, comptaràs amb variables lligades a l'assoliment d'objectius i un atractiu salari emocional, que inclou més dies de vacances, estabilitat a llarg termini, un pla de carrera personalitzat i un equip de professionals compromès amb el projecte.




Requisitos mínimos

Què s'espera de la persona que vulgui ocupar aquesta posició?


La comptabilitat analítica serà la teva eina principal, per la qual cosa necessitem que tinguis una sòlida formació en comptabilitat i finances, preferentment amb estudis en ADE, Econòmiques, Empresarials o similars. És fonamental que dominis la comptabilitat general i tinguis experiència en la presentació de comptes a Andorra.


A més de la teva formació, valorarem molt positivament una experiència prèvia d'uns 3-5 anys en posicions vinculades a comptabilitat. El teu lideratge, capacitat de planificació i organització, i les teves habilitats de comunicació i gestió de persones seran clau per al teu èxit.


Pel que fa a idiomes, serà un avantatge si tens un bon domini de l'anglès, atès que hi haurà comunicacions amb altres oficines internacionals. Per a la feina diària a Andorra, és essencial el domini del català i del castellà.


Per últim, necessitem una persona amb facilitat per adaptar-se a sistemes informàtics i amb la capacitat d'aprendre ràpidament noves eines, atès l’alt grau d’automatització de l’empresa.


Si et consideres una persona de confiança, amb capacitat per liderar i gestionar una àrea tan important com l’administrativa i comptable, aquest és el teu moment per sumar-te a un projecte amb un futur brillant. L'empresa valora el teu talent i està compromesa a oferir-te les condicions necessàries per al teu èxit.


Estàs preparat/da per aquest repte? Inscriu-te ara i comencem aquest camí plegats!




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta