Ordenar ofertas por:
Provincia:
Andorra(2)
A Coruña(7)
Álava/Araba(1)
Albacete(5)
Alicante(13)
Almeria(2)
Asturias(7)
Avila(1)
Barcelona(191)
Bizkaia(17)
Burgos(2)
Caceres(2)
Cádiz(7)
Cantabria(2)
Castellón(3)
Ceuta(1)
Ciudad Real(1)
Córdoba(3)
Gipuzkoa(7)
Girona(12)
Granada(3)
Guadalajara(4)
Huelva(4)
Huesca(6)
Illes Balears(5)
Jaén(2)
Las Palmas(6)
León(1)
Lleida(8)
Madrid(189)
Málaga(14)
Murcia(9)
Navarra(6)
Ourense(2)
Pontevedra(3)
Salamanca(1)
Santa Cruz de Tenerife(2)
Sevilla(9)
Sin especificar(10)
Tarragona(4)
Toledo(1)
València(15)
Valladolid(4)
Zamora(1)
Zaragoza(5)
Mostrar
más
menos
Población:
Andorra la Vella(13)
Categoría:
Administración empresas(3)
Comercial y ventas(1)
Finanzas y banca(1)
Informática y telecomunicaciones(1)
Inmobiliario y construcción(1)
Legal(1)
Marketing y comunicación(1)
Otras actividades(2)
Otros(1)
Sanidad y salud(1)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Sin especificar(3)
Jornada laboral:
Completa(2)
Sin especificar(1)
Tipo de contrato:
Indefinido(2)
Otros contratos(1)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Andorra » Empleos en Andorra la Vella

Ofertas de empleo en Andorra la Vella de Administración empresas

2 ofertas de trabajo en Andorra la Vella de Administración empresas


Responsable de PBC i Compliment Normatiu

Vols ser el garant del compliment normatiu en una gestora de patrimonis líder en el sector? T'apassiona el desafiament d'assegurar que les operacions es realitzin dins dels marcs legals establerts? Estàs cercant un nou repte i t'agradaria formar part d'una gestora financera amb un fort compromís amb l'ètica i transparència?

Fimarge és una gestora patrimonial fundada a Andorra amb més de 30 anys d'experiència en la gestió de patrimonis i inversions, destacant-se per la seva orientació al client i el seu rigorós compliment dels estàndards internacionals. La seva missió és protegir i fer créixer els actius dels seus clients amb les màximes garanties de seguretat i transparència. Per continuar oferint serveis d’alta qualitat i assegurar que totes les seves operacions es desenvolupin segons les normatives legals, estan cercant un/a Responsable de Prevenció de Blanqueig de Capitals (AML) i Compliment Normatiu que lideri aquestes àrees clau.

Les principals funcions d'aquest perfil es desenvoluparàn en dues àrees ben definides:

Àrea de Prevenció de Blanqueig de Capitals (AML):

  • Analitzar les transaccions sospitoses i detectar activitats que puguin indicar blanqueig de diners.
  • Iniciar i liderar investigacions internes quan es detectin activitats sospitoses, informant a les autoritats competents si cal.
  • Reportar les operacions sospitoses (DOS) i assegurar la correcta actualització i millora dels manuals i procediments.
  • Supervisar els processos de Due Diligence per garantir que els clients compleixin amb els requisits legals i no suposin un risc per a l'empresa.
  • Col·laborar amb bases de dades globals per obtenir informació precisa i actualitzada en els processos d'anàlisi de riscos.

Àrea de Compliment Normatiu:

  • Implementar polítiques per assegurar que l'empresa segueix les lleis i regulacions aplicables.
  • Realitzar auditories i controls interns per identificar àrees de millora en el compliment normatiu.
  • Mantenir una relació fluïda amb organismes i autoritats reguladores.
  • Proporcionar formació periòdica a l'equip sobre les normatives vigents en matèria de blanqueig de capitals i altres obligacions legals.

A Fimarge, t’oferiran l’oportunitat de liderar un àmbit crucial dins de la gestió financera en una empresa que valora el teu desenvolupament professional i el teu creixement continu. Et trobaràs en un entorn dinàmic, on la proactivitat i la recerca de solucions innovadores són altament valorades. Formaràs part d'un equip compromès amb l'excel·lència, on tindràs l'oportunitat de treballar en estreta col·laboració amb el Consell d'Administració i altres departaments clau.

Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
supervisor,responsable,gerente
Supervisor/a de l'àrea de Comptabilitat i Administració per a empresa multinacional

Estàs preparat/da per assumir un nou repte professional en una empresa multinacional líder al seu sector? T'agradaria formar part d'un projecte sòlid que et permeti continuar desenvolupant-te en l'àmbit comptable i administratiu? Si ets un comptable amb experiència i estàs preparat/da per donar un pas endavant, assumint noves responsabilitats, aquesta és la teva oportunitat!

Busquem una persona amb recorregut dins del món de la comptabilitat andorrana i que vulgui fer un pas endavant a la seva carrera professional de la mà d'una empresa de referència amb seu a Andorra, que aposta pel talent i ofereix condicions laborals diferencials. Aquesta posició clau reportarà directament a la Direcció General i et permetrà liderar i gestionar tota l'àrea comptable i administrativa de l’empresa.

Quines seràn les teves responsabilitats?

  • Supervisar el procés complet de facturació per assegurar la seva eficàcia i precisió.
  • Gestionar els cobraments i garantir la fluïdesa dels fluxos de caixa.
  • Col·laborar en l’establiment del pressupost anual i preparar informes financers mensuals i de tancament.
  • Controlar la tresoreria i optimitzar la gestió de recursos financers.
  • Supervisar els processos comptables, administratius i financers, assegurant el compliment de les normatives vigents.
  • Verificar la presentació d’impostos i fer-ne un seguiment constant.
  • Coordinar i validar nòmines i cotitzacions, garantint la correcta gestió dels recursos humans en col·laboració amb empreses externes.

A més, treballaràs amb un membre de l’equip de finances i coordinaràs la relació amb empreses externes de RRHH i assessoria fiscal, mantenint sempre una visió global i actualitzada de l’estat financer de l’empresa.

Aquesta és una posició que ofereix un alt valor afegit en tots els sentits. No només tindràs l'oportunitat de liderar un projecte financer d'alt impacte, sinó que gaudiràs de condicions laborals excepcionals. A més d’una retribució fixa competitiva, comptaràs amb variables lligades a l'assoliment d'objectius i un atractiu salari emocional, que inclou més dies de vacances, estabilitat a llarg termini, un pla de carrera personalitzat i un equip de professionals compromès amb el projecte.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
Anterior
Siguiente