Ordenar ofertas por:
Provincia:
Andorra(1)
A Coruña(6)
Albacete(2)
Alicante(12)
Almeria(4)
Asturias(6)
Badajoz(1)
Barcelona(165)
Bizkaia(10)
Burgos(2)
Caceres(3)
Cádiz(6)
Cantabria(1)
Castellón(3)
Ceuta(1)
Ciudad Real(2)
Córdoba(2)
Cuenca(1)
Gipuzkoa(9)
Girona(16)
Granada(4)
Guadalajara(4)
Huelva(2)
Huesca(4)
Illes Balears(6)
Jaén(2)
Las Palmas(6)
León(1)
Lleida(8)
Madrid(189)
Málaga(12)
Murcia(7)
Navarra(4)
Pontevedra(2)
Salamanca(1)
Santa Cruz de Tenerife(3)
Sevilla(7)
Sin especificar(16)
Tarragona(5)
Toledo(1)
València(15)
Valladolid(2)
Zamora(1)
Zaragoza(11)
Mostrar
más
menos
Población:
Andorra la Vella(12)
Categoría:
Administración empresas(2)
Comercial y ventas(1)
Compras, logística y almacén(1)
Informática y telecomunicaciones(1)
Ingenieros y técnicos(1)
Marketing y comunicación(1)
Otras actividades(4)
Otros(1)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Sin especificar(2)
Jornada laboral:
Completa(2)
Tipo de contrato:
Indefinido(2)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Andorra » Empleos en Andorra la Vella

Ofertas de empleo en Andorra la Vella de Administración empresas

1 ofertas de trabajo en Andorra la Vella de Administración empresas


Supervisor/a de l'àrea de Comptabilitat i Administració per a empresa multinacional

Estàs preparat/da per assumir un nou repte professional en una empresa multinacional líder al seu sector? T'agradaria formar part d'un projecte sòlid que et permeti continuar desenvolupant-te en l'àmbit comptable i administratiu? Si ets un comptable amb experiència i estàs preparat/da per donar un pas endavant, assumint noves responsabilitats, aquesta és la teva oportunitat!

Busquem una persona amb recorregut dins del món de la comptabilitat andorrana i que vulgui fer un pas endavant a la seva carrera professional de la mà d'una empresa de referència amb seu a Andorra, que aposta pel talent i ofereix condicions laborals diferencials. Aquesta posició clau reportarà directament a la Direcció General i et permetrà liderar i gestionar tota l'àrea comptable i administrativa de l’empresa.

Quines seràn les teves responsabilitats?

  • Supervisar el procés complet de facturació per assegurar la seva eficàcia i precisió.
  • Gestionar els cobraments i garantir la fluïdesa dels fluxos de caixa.
  • Col·laborar en l’establiment del pressupost anual i preparar informes financers mensuals i de tancament.
  • Controlar la tresoreria i optimitzar la gestió de recursos financers.
  • Supervisar els processos comptables, administratius i financers, assegurant el compliment de les normatives vigents.
  • Verificar la presentació d’impostos i fer-ne un seguiment constant.
  • Coordinar i validar nòmines i cotitzacions, garantint la correcta gestió dels recursos humans en col·laboració amb empreses externes.

A més, treballaràs amb un membre de l’equip de finances i coordinaràs la relació amb empreses externes de RRHH i assessoria fiscal, mantenint sempre una visió global i actualitzada de l’estat financer de l’empresa.

Aquesta és una posició que ofereix un alt valor afegit en tots els sentits. No només tindràs l'oportunitat de liderar un projecte financer d'alt impacte, sinó que gaudiràs de condicions laborals excepcionals. A més d’una retribució fixa competitiva, comptaràs amb variables lligades a l'assoliment d'objectius i un atractiu salari emocional, que inclou més dies de vacances, estabilitat a llarg termini, un pla de carrera personalitzat i un equip de professionals compromès amb el projecte.

Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
financiero
Anterior
Siguiente