Execució de tasques administratives diverses per a suport intern.
Assegurament de la correcta gestió de documents i informació.
Requisits:
Habilitats organitzatives i de comunicació.
Coneixements bàsics de paquets ofimàtics.
Capacitat per treballar de manera eficient sota supervisió.
Precisió i atenció al detall.
Detalls de l'Ocupació:
Tipus de contracte: Indefinit.
Hores setmanals: 40.
Horari: 9:00 - 18:00.
Retribució bruta anual: 24.000 €.
Requisitos mínimos
Categoria professional: Auxiliars
Formació reglada requerida: d. CFG Mig - d. CFG Mig
Formació complementària: Carnet de conduir B1
Temps d'experiència: Cap
Coneixements informàtics: Intermig
Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Orientació al Client, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Competències digitals, Millora competencial en clau de gènere, Autocontrol, Autoconfiança, Creativitat, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Pensament Analític