Anunciado Hace 3h
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

En dependència del responsable del departament, s'integrarà al departament d'Administració i Finances i les seves tasques principals seran:
- Realització d'entrades d'assentaments al Diari General Contable (compres, amortitzacions, provisions, etc.).
- Reclamació de saldos deutors (clients).
- Gestió de bancs (comptabilització d'apunts i conciliacions bancàries).
- Conciliació i liquidació de proveidors de serveis externs.
- Quadre d'estocs/inventaris.
- Suport a les gestions administratives de RRHH.
- Suport en auditories externes.
- Coordinació amb consultoria externa per a l'elaboració de declaracions fiscals.
- Suport en la preparació de tancaments mensuals i suport a la confecció de reportings a la central.
- Gestió d'arxiu físic i digital.


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: Dilluns - Dijous: de 8 a 17 h. Divendres: de 8 a 14 h.

  • Retribució brut anual: 23.500€



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Auxiliars

  • Formació reglada requerida: Certificat professionalitat nivell 2

  • Formació complementària: Es valorarà molt positivament experiència en un plan contable o GAAP diferent del PGC espanyol. Es valorarà coneixements de comptabilitat analítica.

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: Usuari/a avançat/da del paquet MS Office (en especial Excel i Word), ERP (es valorarà molt positivament experiència prèvia amb Navision / Dynamics Business Central).

  • Altres requeriments específics: Pro-actiu/va, meticulòs/a, detallista, ordenat/da. Perseverant i amb resiliència a la frustració. Bona capacitat d' interlocució, tant oral com escrita. Orientació a resultats.
    Flexible i polivalent.

  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Català - Avançat, Anglès - Intermig, Castellà - Llengua materna



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta