Tipo de jornada
Parcial - Indiferente
Tipo de contrato
De duración determinada
Salario
10.000€ - 15.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Empresa de Barcelona ciutat, especialitzada en Ciències de la Vida i dedicada a la distribució i comercialització d'equips, reactius i consumibles per a laboratoris de recerca científica, necessita persona per a la gestió administrativa entre d'altres de les següents tasques:
- Gestió administrativa de comandes clients i proveïdors
- Gestió administrativa procés de facturació clients i proveïdors
- Revisió i registre de factures
- Gestió administrativa de cobraments i pagaments
- Comptabilització de factures de proveïdors i clients
- Conciliacions comptes clients, proveïdors i bancs
- Tasques administratives diverses
- Atenció telefònica
Ofereix:
- Tipus de relació professional: Contracte laboral
- Tipologia de contracte: Temporal
- Durada de contracte: 6 mesos
- Núm. Hores setmanals: entre 20 i 25 h, a acordar amb la persona seleccionada
- Horari: de dilluns a dijous o de dilluns a divendres , segons les hores acordades
- Retribució bruta anual: seria a determinar entre 10.000-13.750 en funció les hores finalment acordades, la formació i l'experiència de la persona candidata.
Requisitos mínimos
- Formació reglada requerida: CFG Superior o CFG Mig en Gestió Administrativa d'empreses o Grau en ADE
- Coneixements informàtics:
- Imprescindible alt coneixement de excel i outlook
- Valorable coneixements d'IA aplicades a l'empresa
- Altres requisits específics:
- Es valorarà experiència en ERP y programes comptables
- Es valorarà experiència en lloc similar
- Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat
- Idiomes:
- Castellà - Avançat
- Català - Avançat
- Anglès - Intermig
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
Auxiliar Administrativo/a en logística.
TEMPORARY Academic Secretary Facilitator
Administrativo/a Contable
Administrativo/a Barcelona
Auxiliar Administrativo/a (40H turno de tarde)
Más empleos en Barcelona Activa
41579 - Responsable de Licitacions i suport Comercial
41578 - Auxiliar Contable