Anunciado Hace 2d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
11
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Empresa del Tercer Sector cerca un/a Tècnic/a Administratiu/va en Compres per a incorporar-se al Departament de Finances de l'entitat a la seva seu de Barcelona.
La persona seleccionada haurà de dur a terme tasques de suport en l'àrea de compres, fent gestió dels serveis que ofereix l'entitat, com per a la mateixa entitat.



Què faràs?


  • Fer seguiment de tota la documentació que es genera a partir dels serveis (arxiu de contractes, seguiment de controls, etc) per al seu posterior arxiu.

  • Gestionar les sol·licituds de compra, seguint les instruccions marcades.

  • Extreure dades de excel per a poder anàlisis posteriors.

  • Contactar amb proveïdors per a gestionar documentació.

  • Controlar el CRM, en matèria d'avaluacions de proveïdors

  • Seguiment de la flota de vehicles (lliurament, taller, multes, etc).

  • Seguiment d'obres dels serveis o de la mateixa companyia.

  • Donar suport al departament.

Què s'ofereix?


  • Tipus de relació professional: Contracte laboral

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 38,5 en còmput anual

  • Horari general: 08.00-15.00 i 2 tardes fins a les 17.30h Horari intensiu: de dilluns a divendres de 08.00-15.00

  • Retribució brut anual: 22.319,08 €

  • Categoria professional: Tècnic Auxiliar



Requisitos mínimos

  • Què s'espera de tu?


    • Formació acadèmica necessària: Graus relacionats amb la Gestió Administrativa.

    • Experiència professional necessària: 2 anys realitzant funcions i tasques similars.

    • Coneixements necessaris: Coneixements de comptabilitat

    • Coneixements informàtics: Excel i taules dinàmiques

    • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat

    • Altres requisits específics: Proactiva i amb ganes d'aprendre

    • Competències personals més desenvolupades:


      • Treball en equip i Cooperació

      • Negociació, Aprenentatge i utilització de coneixements

      • Orientació al Client

      • Compromís amb l'Organització

      • Planificació i organització

      • Iniciativa i Orientació a l'assoliment

      • Preocupació per l'ordre i la qualitat





Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

ADMINISTRATIVO/A DE ALMACEN
GRUPO IMAN
Barcelona, Barcelona
Hace 23h
ADMINISTRATIVO/A SECTOR ALIMENTACIÓN
GRUPO IMAN
Barcelona, Barcelona
Hace 23h
ADMINISTRATIVO/A CONTABLE JORNADA PARCIAL FRANCÉS Copia
GRUPO IMAN
Barcelona, Barcelona
Hace 23h
Administrativo/a con inglés (Puerto de Barcelona)
GRUPO IMAN
Barcelona, Barcelona
Hace 23h
CARRETILLERO/A - ADMINISTRATIVO/A GARITA
GRUPO IMAN
Barcelona, Barcelona
Hace 23h
Aux. Administrativo/a Fincas
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 23h
Más empleos en Barcelona Activa
41621 - Dependent/a tardes
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
41618 - Personal tècnic en fabricació mecànica
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
41620 - Confeccionistes
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d