1.Identifica el perfil d'usuari als quals s'adreça la marca o el producte per poder enfocar l'estratègia.
2.Troba maneres d'optimitzar la visibilitat de la pàgina a la cerca orgànica (SEO), revisa les paraules clau periòdicament i investiga exhaustivament quines poden ser les noves.
3.Dissenya i executa campanyes de pagament per promocionar productes o serveis
4.Monitora les dades sobre l'èxit de la campanya en comparació de la inversió i fa propostes per maximitzar el ROI (Return on Investment).
5.S'encarrega de la planificació de la creació de nous continguts que millorin el posicionament web.
6.Es coordina amb els equips de desenvolupament i màrqueting per implementar adequadament lestratègia i les bones pràctiques.
7.Identifica els KPIs (Key Performance Indicator) més adequats per mesurar els resultats, per exemple la taxa de clics, la taxa de rebot o el percentatge de redireccionaments i fa el seguiment
8.Analitza les estratègies de la competència per optimitzar-ne els resultats.
9.Prepara informes i presenta propostes i resultats del trànsit web regularment.
10.S'actualitza per mantenir-se al dia de les noves tendències i bones pràctiques de màrqueting digital.
Para completar tu candidatura, Barcelona Activa necesita completar tu registro en su web.