Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Es requereix incorporar personal administratiu per formar part de l’equip de Consultes Privades del centre. Les seves funcions principals són: atenció, informació i acompanyament a les persones usuàries (telefònica i presencial), programació de visites, proves..., gestió informàtica de visites i preparació consulta mèdica.
S'ofereix:
- Horari: torn tarda de dilluns a divendres.
- Contracte indefinit.
- Conveni SISCAT.
Requisitos mínimos
Requisits
- Formació acadèmica mínima CFGM – família Administració i Gestió, o equivalent.
- Català/Castellà bilingüe.
- Anglès nivell alt, mínim nivell First certificate.
- Ofimàtica nivell alt.
Es valorarà
- Coneixement d'HCIS.
- Experiència al sector hospitalari.
- Francès o altres idiomes.
- Es valorarà tenir el certificat de discapacitat igual o superior al 33%
La Fundació Puigvert és una entitat compromesa amb la igualtat d'oportunitats, la igualtat efectiva de dones i homes, defensem la igualtat entre les persones, sent un dels principis de la política corporativa i de la gestió de persones
Inscribirme a esta ofertaEmpleos similares
ADMINISTRATIVO/A PERSONAL & RRHH BARCELONA
Administrativo/a Comercial CCEE Plástica (Temporal) - Hospital Universitari Dexeus
Administrativo/a de 8 a 15h- Sustitución Vacaciones. Pref Discapacidad
Administrativo RRHH (H/M/X)
Más empleos en Fundació Puigvert
PERSONAL AUXILIAR DE MAGATZEM (SUPLÈNCIA)
ADMINISTRATIU / ADMINISTRATIVA (ANGLÈS - TORN TARDA)
CAP DE LOGÍSTICA INTERNA HOSPITALÀRIA