Anunciado 3 de abril 
 (Publicada de nuevo)
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Per a prestigiosa multinacional del sector metal·lúrgic/siderúrgic, en fase de creixement exponencial, amb delegació a l'Anoia, seleccionem un/a administrativ@ back office per donar suport a la Office Manager.

Entre les principals funcions a realitzar, destaquem:
- Revisar, entrar i arxivar factures i fer-ne el seguiment corresponent.
- Realització de gestions administratives a nivell intern i extern.
- Contacte directe i gestió del Servei Aliè de Prevenció de Riscos i el proveïdor de protecció de dades.
- Control de desepeses del departament comercial.
- Seguiment i gestions vinculades al control horari.
- Gestions vinculades amb transports.
- Gestionar i donar suport a temes i tasques vinculades al departament logístic de l'empresa.
- Donar suport, quan calgui, als diferents departaments de l'empresa.

Per a aquesta posició, es requereix:
- Persona metòdica, meticulosa, organitzada, proactiva, complidora, empàtica, treballadora, multitasking, implicada i amb do de gent.
- Persona responsable, flexible, amb caràcter afable, que agradi treballar en equip i tingui ganes d'aprendre.
- Clara orientació a resultats i vocació de servei.

S'ofereix:
- Contracte indefinit amb una empresa multinacional líder al seu sector i en fase de creixement exponencial.
- Formar part d'una empresa i d'un equip dinàmics, amb bon ambient laboral.
- Estabilitat i possibilitat de desenvolupament professional.
- Incorporació immediata.
- Formació contínua a càrrec de l'empresa (tant a nivell tècnic com d'idiomes).
- Flexibilitat horària i possibilitat de teletreball.

Requisitos mínimos


Experiència requerida:
Experiència mínima demostrable de 3 anys en posicions similars.

Formació requerida:
- CFGM o CFMS d'Administració i Finances o similars.
- Grau en Administració i Direcció d'Empreses o similars.

Idiomes requerits:
- Català: nadiu.
- Espanyol: nadiu.
- Anglès: avançat/expert.

Compartir esta oferta

Empleos similares

Tècnic/a de Compres (components mecànics, electrònics,...)
Etalentum
Manlleu, Barcelona
Hace 15h
Sales Administration Specialist
Etalentum
Sin especificar, Barcelona
Hace 15h
Administrativo/a Operativo con discapacidad
Fundacion Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 15h
Administrativo/a CAE-Hospitalet de Llobregat 20H
Adecco
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
Hace 15h
Administrativo/a contable
Adecco
Polinyà, Barcelona
Hace 15h
Administrativo/a Jurídico - BARCELONA
Adecco
Sant Joan Despí, Barcelona
Hace 15h
Más empleos en Etalentum
Comercial Interno
Etalentum
Sant Quirze del Vallès, Barcelona
Hace 15h
Programador/a Desarrollador/a IT
Etalentum
Sin especificar, Zaragoza
Hace 15h
Director/a de franquicia sector RRHH en Canarias
Etalentum
Sin especificar, Las Palmas
Hace 15h