Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Ciclo Formativo Grado Superior
Descripción del empleo
Empresa amb consolidada trajectòria en la implantació i manteniment de sistemes informàtics aportant solucions eficients per la gestió de les empreses, precisa incorporar un/a Administratiu/va Comercial Backoffice per a les seves oficines situades al Vallès Oriental.
Les tasques i funcions principals seran les següents:
-Realitzar campanyes a cartera: passar clients STD a Premium, fer campanyes d?a'ctualització a clients, suport i seguiment dels webinars
-Realitzar ventes dels productes i serveis a la cartera de clients
-Donar suport comercial a venta nova: altes a potencials clients al CRM, preparar ofertes STD, coordinar Demo de tercer i programacions, i seguiment de les oportunitats.
-Gestió de la cartera de clients: gestionar incidències comercials, negociació i coordinació de propostes comercials, donar suport comercial si s'escau, i formació de productes invoice cloud.
Es requereix:
-Habilitats en la utilització d'eines ofimàtiques.
-Coneixement de tècniques de venta i negociació.
-Agilitat per portar volum de processos.
-Capacitat organitzativa per portar a terme les gestions pròpies de la posició de treball i per treballar amb cert grau d'autonomia.
S'ofereix:
-Contracte indefinit
-Jornada completa. Horari partit de dilluns a dijous, i divendres intensiu. Jornada intensiva a l'estiu.
-Assegurança mèdica.
- Menjador equipat i fruita setmanal.
- Compromís amb la conciliació de la vida laboral i familiar.
-Bon ambient de treball.
- Activitats en grup, com sortides en bici i partits de paddel.
Requisitos mínimos
Experiencia requerida:
-Es requereix 5 anys d'experiència comercial en l'assessorament i/o venta B2B de productes i serveis tecnològics.
Formación requerida:
-Formació de cicle formatiu de Grau Superior (CFGS) en comerç o similar.
Idiomas requeridos:
Nivell Català: Natiu
Nivell Espanyol: Natiu