Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Descripción del empleo
Consolidada empresa del sector de la maquinària industrial de neteja, precisa incorporar a les seves oficines del Vallès a un perfil tècnic per desenvolupar funcions d'administració, comptabilitat i fiscalitat.
Les funcions principals seran les següents:
-Gestionar aspectes financers, incloent-hi la planificació financera, la comptabilitat, l'anàlisi dels estats comptables, la gestió d'actius, la fiscalitat i els informes financers.
-Elaborar i supervisar pressupostos i previsions financeres, assegurant el compliment dels objectius financers de l'empresa.
-Supervisar l'organització administrativa de l'empresa, optimitzant processos i recursos per garantir l'eficiència i l'efectivitat en la gestió.
-Garantir el compliment actualitzat de les normatives legals vigents en matèria financera i administrativa.
Es requereix:
-Coneixements avançats en comptabilitat, fiscalitat, negocis i legislació.
-Capacitat analítica i de treball en equip, amb habilitats de lideratge i capacitat per formular propostes de millores internes.
-Excel·lents habilitats de comunicació i orientació a resultats.
-Professional amb alt nivell de flexibilitat i dedicació, acostumat al tracte amb direcció general, que generi un elevat nivell de confiança i s'impliqui en el projecte.
-Coneixement de MS Office, amb alt domini d'Excel i programari de comptabilitat.
-Capacitat de gestionar grans quantitats de dades.
S'ofereix:
-Incorporació immediata amb contracte indefinit en una empresa consolidada líder en el seu sector, i en fase de creixement.
-Projecte estable i de futur, amb possibilitats de desenvolupament i creixement professional.
-Bon ambient professional.
Requisitos mínimos
Experiencia requerida:
-Experiència mínima de 3 anys realitzant tasques similars a les descrites.
Formación requerida:
-Grau Universitari den ADE o similars, i/o Cicle Formatiu de comptabilitat i finances o similars.
Idiomas requeridos:
-Català: Natiu
-Espanyol: Natiu