Anunciado 25 de abril 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Bachillerato
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
20
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Tens experiència en atenció al client i nivell bilingüe castellà - català? Vols continuar desenvolupant-se en un entorn dinàmic? Si t'encanta ajudar els altres i oferir solucions personalitzades, t'invitem a unir-te al nostre equip!


Formaràs part d'un dels principals operadors del mercat de Contact Center, una oportunitat que no pots deixar escapar! T'encarregaràs de l'emissió i recepció de trucades del sector bancari i assegurances.


No et preocupis per la teva adaptació al lloc! Rebràs una formació a les instal·lacions de la companyia, on els millors professionals et capacitaran perquè la teva aventura sigui tot un èxit!


Formaràs part d'un equip innovador i molt proper, on es cuida cada detall i on sempre estaràs acompanyat/ada d'un/a supervisor/a perquè puguis preguntar-li tots els teus dubtes i perquè el teu dia a dia sigui la teva millor experiència!


Estàs preparat/ada per unir-te al nostre equip? Fes clic ara i sigues part d'aquest projecte immediatament!


T'esperem!


En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos mínimos
- Imprescindible nivell bilingüe d'espanyol - català.
- Imprescindible educació secundària (batxillerat o equivalent).
- Imprescindible experiència prèvia en call center en serveis d'atenció al client i/o comercials d'almenys 6 mesos. (Molt valorable que sigui en el sector financer).
- Imprescindible bones habilitats comunicatives, tant oral com escrita.
- Imprescindible maneig d'eines digitals i canals d'atenció (telèfon, correu electrònic, xat, xarxes socials, aplicacions).
- Imprescindible maneig informàtic de nivell mitjà, així com velocitat i precisió en la mecanografia.
- Imprescindible eficàcia comercial, capacitat de persuasió i orientació a resultats.
- Valorable coneixements bàsics de productes financers, com targetes de crèdit, assegurances i finançament.

Funcions:

- Resolució de consultes i petició de gestions formulades pels clients a través del canal telefònic, correu electrònic, xat, xarxes socials i aplicació (activació i bloqueig de targetes, canvi de dades personals, consulta de moviments de targeta, formes de pagament, amortitzacions, consultes relacionades amb l'accés a l'APP del client, consultes relacionades amb l'assegurança contractada vinculada al finançament).
- Venda creuada de productes financers associats al producte de crèdit que té el client (assegurança associada a la targeta de crèdit, disposicions d'efectiu, ampliació de límit, fraccionament de compres).
- Retenció de productes financers (retenció d'assegurança, baixa de targeta).
- Suport als comerços que gestionen vendes amb finançament d'aquesta entitat financera.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

TELEOPERADOR COMERCIAL SEGUROS (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
TELEOPERADOR ATT CLIENTE SEGUROS (H/M/X)
Manpower España
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Atención telefónica catalán alto inmediata
Adecco
Barcelona, Barcelona
Hace 8h
Teleoperador/a con Ingles turno noche
Grupo Crit
Barcelona, Barcelona
Hace 4d
Teleoperador/a con Catalán fines de semana
Grupo Crit
Barcelona, Barcelona
Hace 5d
Teleoperador/a con Catalán
Grupo Crit
Barcelona, Barcelona
Hace 5d
Más empleos en Adecco
Ayudante de Camarero/a (Zona Norte)
Adecco
Puerto de la Cruz, Santa Cruz de Tenerife
Hace 29m
CARRETILLEROS/AS - FRONTAL
Adecco
Logroño, La Rioja
Hace 59m
Sustitución Dermoconsejero/a itinerante Canal Farmacia. Zona Norte
Adecco
Bilbao, Bizkaia
Hace 59m