Anunciado 14 de marzo
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
18
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important empresa dedicada al sector del transport intermodal internacional ubicada a les proximitats de Figueres, especialitzats en solucions per a productes a granel sòlid, la qual actualment es troba en cerca d’un/a Administratiu/va de trànsit:



¿Quina serà la teva missió a l’empresa?


En dependència de l’Operations Manager, el perfil seleccionat s’encarregarà de…


  • Realitzar tasques administratives generals, tasques d'oficina (processament i codificació de documents, manteniment de registres i arxius, manteniment de plataformes de clients, etc.), i compilar i ordenar dades.

  • Donar suport als clients interns que sol·liciten informació de les comandes, resolent els problemes per a aconseguir la satisfacció del client i minimitzar les fallades del servei.

  • Introduir al sistema les comandes dels clients i gestionar les reserves de les càrregues logístiques, garantint que la informació de les plataformes es registra correctament.

  • Proporcionar suport per a la preparació de les auditories de salut, seguretat, medi ambient i qualitat (GMP+, SQAS, ISO 9001, etc.).


Al perfil seleccionat se li ofereix:


  • Ser part d'una companyia líder del sector i en constant creixement.

  • Estabilitat en un ambient dinàmic, amb un equip de professionals molt competent i compromès.

  • Jornada completa, dilluns a divendres de 8h - 9h a 17h - 18h.

  • Salari competitiu segons mercat.



Requisitos mínimos

Ets el/la candidat/a ideal si...


  • Disposes d’estudis superiors, preferiblement en Logística o Administració d'Empreses.

  • Tens un nivell avançat de l’anglès, mínim First. Es valorarà el coneixement de francès.

  • Ets una persona dinàmica amb habilitats d’organització i priorització de tasques simultànies.

  • Poses atenció al detall i ets una persona meticulosa i precisa.

  • Tens ganes i motivació per a aprendre.

  • Et consideres una persona flexible amb capacitat per adaptar-se a entorns canviants.

  • Tens habilitats de comunicació proactiva.

  • Resideixes a les proximitats de Figueres.

  • Disposes de vehicle propi per al trasllat a les oficines.



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Gerente de Área de Logística
AMAZON
Figueres, Girona
Hace 18h
ADMINISTRATIU/VA DE LOGÍSTICA
Marlex
Figueres, Girona
14 de marzo
Más empleos en Marlex
COMERCIAL - Key Account
Marlex
Sant Quirze del Vallès, Barcelona
Hace 14h
Comercial para el Sector de Selección de Personal
Marlex
Barcelona, Barcelona
Hace 18h
Ingeniero/a de Calidad – Automoción
Marlex
Vilafranca del Penedès, Barcelona
Hace 1d