Tipo de contrato
Indefinido
Salario
1.800€ - 2.100€ bruto/mes
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Medio
Descripción del empleo
Una empresa del sector metall està cercant un/a Administratiu/va per realitzar tasques comptables, de prevenció de riscos laborals i de gestió dexpedicions. La persona seleccionada tindrà un paper clau en la gestió i organització diària de lempresa.
Responsabilitats principals:
Tasques de comptabilitat:
Emissió i enviament de factures de venda (via correu electrònic o plataformes de facturació).
Entrada de factures de proveïdors i de vendes a la comptabilitat.
Entrada dassentaments comptables i quadrat dels assentaments.
Facilitar dades a la gestoria per a la presentació de models fiscals (110, 115, 349 i Intrastat).
Tasques de prevenció de riscos:
Actuar com a intermediari/ària entre lempresa i lentitat de prevenció de riscos laborals.
Gestionar i facilitar la documentació mensual requerida per lempresa de prevenció de riscos.
Tasques de gestió dexpedicions:
Planificar la ruta diària del camió de lempresa.
Coordinar-se amb proveïdors per gestionar les dates de recollida de materials.
Crear expedicions diàries per als transportistes externs.
Emissió dalbarans de venda.
El teu horari serà de: 8-13 i 14-17 (o de 8-13 i 13:30-16:30)
Requisitos mínimos
Experiència prèvia en posicions administratives, preferiblement en el sector industrial o metall.
Coneixements de comptabilitat i gestió de factures.
Capacitat de treballar amb eines informàtiques i plataformes de facturació.
Capacitat organitzativa i atenció al detall.
Coneixements bàsics de prevenció de riscos laborals seran valorables.
Inscribirme a esta oferta