Anunciado Hace 4d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
18.000€ - 21.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo
  • Recibir y gestionar los pedidos de ventas, revisando la calidad de estos y su viabilidad en crédito y stock. Trasmitirlos al operador logístico y solucionar las incidencias en el proceso.

  • Facturar y gestionar el cobro de las facturas a su vencimiento.

  • Informar de la evolución de las ventas y los stocks.

  • Mantener web y realizar mail Ings.

  • Tareas generales de administración.
    • Tipus de relació professional: Contracte

    • Tipologia de contracte: Indefinit

    • Núm. Hores setmanals: 40

    • Horari: ¿ Horario flexible, dentro del horario comercial. (9h-14h y 15h-18h)

    • Retribució brut anual: 18.000€ a 20.000€




Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats

  • Formació reglada requerida: g. Diplomatura - g. Diplomatura

  • Temps d'experiència: +3

  • Coneixements informàtics: ¿ Dominio paquete office, experto en Excel.
    ¿ Valorable conocimiento del ERP Navision.

  • Competències personals més desenvolupades: Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Orientació al Client, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Creativitat, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Pensament Analític, Orientació Estratègica

  • Idiomes: Anglès - Intermig



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta