Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Important empresa del sector industrial, precisa la incorporació d’un/a ADMINISTRATIU/VA FACTURACIÓ INTERNACIONAL que porti el departament dins la seu de Barcelona.
La teva missió serà assegurar la correcta facuració de l'empresa a nivell internacional, així com també t'encarregaràs de gestionar el transport de mercaderies des de l'empresa fins els diferents clients nacionals i internacionals
Quines seran les teves funcions?
- Elaboraràs les factures amb l’ERP, les arxivaràs dins el sistema, comptabilitzaràs les factures, elaboraràs les proformes per les LC, factures d’anticip i factures a origen d’obres nacionals
- Realitzaràs l’enviament de les factures pertinents a cada client pel mitjà que sol·liciti cada un, així com resoldràs possibles incidències (format factura, data d’emissió...)
- Tramitaràs les cartes de crèdit (enviament de proforma-plantilla LC, revisió dels drafts rebuts dels clients, recopilació i verificació de la documentació i enviament de la documentació original al banc)
- Donaràs suport amb la gestió dels bancs sota les pautes marcades per la direcció d’administració
- Gestionaràs els cobraments dels clients, reclamaràs els impagats i sol·licitaràs la previsió de pagaments
- Prepararàs la circularització de clients per a auditoria externa i la documentació que requereixi l’auditor/a
- Sol·licitaràs pressupostos de transport, negociaràs tarifes i condicions, compararàs els imports per optimitzar els costos i incorporaràs tota la info a l’ERP per a generar els albarans
- Et coordinaràs amb producció per a l’expedició de cada projecte i la planificació de les càrregues
- Contractaràs el trincatge i l’assegurança en el cas que el país de destí no estigui emparat per la pòlissa de transport, així com gestionaràs les demandes per danys en el material (si s’escau)
- Elaboraràs tots els documents de transport que l’empresa hagi de fer i revisaràs els documents que enviïn els transitaris, també adequaràs aquells documents que estiguin sota les exigències d’una LC
- Realitzaràs el seguiment del transport fins arribar al destí i posaràs en coneixement dels retards a les persones de l’empresa implicades (comercial, PM...)
- Gestionaràs qualsevol tipus d’incidència que pugui sorgir
Què t’oferim?
- Vacant estable
- Lloc de treball: Barcelona 4 dies i Sallent 1 dia
- Jornada laboral completa (40h)
- Horari: dll-dj 8.30h-13.30h i 14h-17h; dv 8h-14.30h
- A l’agost es fa horari intensiu reduït (dll-dv 8h-14.30h)
- Interessant paquet retributiu en funció de l’encaix del que aporti la persona amb el que es necessita (aprox. 22K - 26K)
Tens experiència en facturació internacional? Si busques una empresa sòlida, innovadora, amb bon ambient de treball i presència a nivell mundial, aquesta és la teva oportunitat!
Requisitos mínimos
Què es requereix?
- Formació en ADE o economia amb especialització en comerç internacional
- Mínim 3 anys d’experiència en facturació internacional
- Domini d’eines ERP (Navision, SAP o A3) i d’Excel nivell alt
- Anglès alt (advanced o proficiency), tindràs una interlocució fluida amb clients i proveïdors
- Disponibilitat per treballar dins la seu de Barcelona i poder anar 1 dia a la setmana a la seu de Sallent (amb el cotxe d'empresa o amb algun company/a)
- Busquem una persona amb una alta capacitat de resolució d’incidències, organitzada, amb iniciativa i capacitat de negociació
Empleos similares
ADMINISTRATIU/VA DE GESTIÓ DE FINQUES
Administrativo/a Contable Fiscal Gestoría
Tècnico/a fiscal/contable
Más empleos en THE TALENT ROOM
COMERCIAL DE VENTAS (MERCADO FRANCÉS)
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona