Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Empatif és un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humans amb més de 25 anys d'experiència en el mercat. Estem ubicats estratègicament en diferents punts de la Geografia Nacional.
La nostra missió principal és fer feliç a les persones, fer-les créixer i que aquestes siguin més competitives. Apostem pel desenvolupament de les persones.
Potenciem el valor de les empreses a través de les persones. De veritat.
Des de la nostra divisió de d´Empatif Recruiting, ens trobem en cerca d'un/a Administratiu/va de Gestió i Atenció al Client, per al centre mèdic de l'oficina de Manresa.
Algunes de les teves funcions seran:
* Atenció a clients i recepció
* Gestió de trucades i correus electrònics
* Coordinació amb proveïdors i empreses externes
* Gestió de plataformes digitals i bases de dades
* Domini d’Excel (taules dinàmiques)
* Suport en tasques administratives i comercials
Què oferim?
* Contracte Indefinit
* Horari partit de dilluns a divendres amb algunes tardes lliures
* Bon ambient de treball
* Salari segons experiència aportada
Tens experiència fent tasques administratives amb alta orientació al client i t'agradaria formar part del nostre equip? T'estem esperant!
People at Heart
Requisitos mínimos
- Domini d’Excel
- Capacitat d'organització, iniciativa i autonomia
- Habilitats de comunicació i negociació
- Amabilitat, discreció, simpatia i tracte agradable
- Capacitat d'anàlisi
- Orientació a resultats i capacitat per treballar en equip
- Valorable CFGM / CFGS Administratiu
Inscribirme a esta oferta