Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Grup empresarial de RRHH necessita incorporar a les seves oficines de Manresa una persona per al departament de RRHH.
Realitzarà les tasques de:
Selecció de personal i seguiment del processos.
Control de l’evolució del personal intern (finalitzacions de contractes, períodes de prova, etc.)
Confecció de nòmines, gestió de les baixes i elaboració del Seguros Socials (personal intern i personal cedit ETT)
Gestió del control de presències.
Suport a la direcció de personal
Requisitos mínimos
Formació:
- Estudis universitaris. Preferible Grau en RRLL o Psicologia.
- Valorable estudis post-universitaris en RRHH i/o Gestió de personal
Coneixements:
- Domini del català i castellà
- Domini del paquet office (sobretot Word i Excel avançat)
- Coneixements en l’ús del Sistema Red, Delt@, ...
- Valorable coneixements en la gestió de la formació i/o de Protecció de dades
Experiència:
- Experiència mínima de 3 anys realitzant tasques similars.
Competències:
- Organització, metodologia, discreció
- Persona sociable, empàtica