Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Empresa de serveis de RRHH selecciona per la seva oficina del Bages un/a TÈCNIC/A en RRHH In House, amb experiència tant en selecció com en gestió de personal.
Realitzarà tasques de:
Selecció de personal: cribatge curricular, realització d'entrevistes, proves psicotècniques i seguiment dels treballadors.
Gestió de personal: gestió d'altes, baixes, contractació, gestió de PRL a treballadors cedits.
Contacte directe amb l'empresa per la gestió i planificació diaria dels treballadors posats a disposició en l'empresa client.
Si vols formar part d'un equip amb àmplia experiència i coneixement, en el que puguis crèixer personal i professionalment, inscriu-te i ens coneixem!!
Requisitos mínimos
- Pensem en una persona dinàmica, resolutiva, amb capacitat de treball en equip, amb una gestió autònoma del seu lloc de treball, una persona constant i perseverant, amb capacitat de comunicació i negociació, una clara orientació al client i als resultats.
- Facilitat d'adaptació a les noves tecnologies.
- Formació universitària en psicologia o RRLL
- Valorable experiència com a tècnic/a de RRHH d'ETT
- Disponibilitat horària de dilluns a divendres de 9 a 18.
- Vehicle propi.