Anunciado Hace 1d 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
1.800€ - 2.100€ bruto/mes
Estudios mínimos
Formación Profesional Grado Medio
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Una empresa del sector metall està cercant un/a Administratiu/va per realitzar tasques comptables, de prevenció de riscos laborals i de gestió dexpedicions. La persona seleccionada tindrà un paper clau en la gestió i organització diària de lempresa.

Responsabilitats principals:

Tasques de comptabilitat:

Emissió i enviament de factures de venda (via correu electrònic o plataformes de facturació).

Entrada de factures de proveïdors i de vendes a la comptabilitat.

Entrada dassentaments comptables i quadrat dels assentaments.

Facilitar dades a la gestoria per a la presentació de models fiscals (110, 115, 349 i Intrastat).

Tasques de prevenció de riscos:

Actuar com a intermediari/ària entre lempresa i lentitat de prevenció de riscos laborals.

Gestionar i facilitar la documentació mensual requerida per lempresa de prevenció de riscos.

Tasques de gestió dexpedicions:

Planificar la ruta diària del camió de lempresa.

Coordinar-se amb proveïdors per gestionar les dates de recollida de materials.

Crear expedicions diàries per als transportistes externs.

Emissió dalbarans de venda.

El teu horari serà de:  8-13 i 14-17 (o de 8-13 i 13:30-16:30)

Requisitos mínimos
Experiència prèvia en posicions administratives, preferiblement en el sector industrial o metall.
Coneixements de comptabilitat i gestió de factures.
Capacitat de treballar amb eines informàtiques i plataformes de facturació.
Capacitat organitzativa i atenció al detall.
Coneixements bàsics de prevenció de riscos laborals seran valorables.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta