Anunciado 16 de noviembre 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
22.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Bachillerato
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà!
 
Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
 
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
 
Funcions principals:
-Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
-Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
-Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
-Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos mínimos
Requisits:

-Indispensable bon nivell d'anglès i/o francès (B2). Valorables altres idiomes com alemany i/o italià.
-Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
-Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
-Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.

Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Administratiu/va Atenció al Client (Amb idiomes) - Logística
Adecco
Olot, Girona
16 de noviembre
Más empleos en Adecco
Mozos/as de almacén - BLACK FRIDAY
Adecco
Coslada, Madrid
Hace 2m
Consultor/a de gestión
Adecco
Madrid, Madrid
Hace 3m
OPERADOR/A DE PLANTA QUÍMICA
Adecco
Vila-seca, Tarragona
Hace 3m