Estàs buscant una posició estable on créixer professionalment? Tens experiència com a administratiu/a d'expedicions?
Si les teves respostes són Si, apunta't! Volem conèixer-te!
Estem col·laborant amb una empresa del sector transport de la Garrotxa, en la cerca d'un/a administratiu/a d'expedicions.
Seràs la persona responsable d'emetre les factures abans de la sortida de camions i lliurar-les-hi al transportista i de les entrada de les mercaderies per part dels clients.
Les teves funcions seran:
- Atenció a transportistes.
- Gestió de les entrades i sortides de mercaderia de l'empresa.
- Gestió de comandes.
- Comprovació de documentació per a les entrades de mercaderia.
- Gestió d'albarans.
- Entre altres funcions relacionades a llocs administratius.
L'empresa ofereix:
- Horari: de 13h a 21h
- Salari competitiu d'acord amb l'experiència.
- Pertànyer a un equip amb un bon ambient de treball i col·laboració.
Els requisits per a aquesta posició:
-Valorable almenys un any d'experiència en posicions similars (expedicions, logística), sinó com a administratiu/a en qualsevol altre sector, però amb actitud d'aprenentatge.
- Valorable formació en Logística i Transport.
- Orientació al detall i bon nivell de comunicació.
- Domini d'idioma castellà (obligatori) i català (valorable).
Si al final tot el que has llegit t'encaixa, no dubti a fer l'últim pas. Aplica!
Para completar tu candidatura, Adecco necesita completar tu registro en su web.