Tècnic/a en Control de Gestió (Escaldes-Engordany)

Anunciado 16 de abril
Tipo de jornada
Sin especificar
Tipo de contrato
Otros contratos
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Descripción del empleo



T’apassiona posar les dades al servei del negoci? Vols formar part d’un grup consolidat i amb visió de futur?



A Grup Heracles, un dels grups líders a Andorra, cerca una persona amb talent analític i visió de detall per incorporar-se com a Tècnic/a de Control de Gestió.



Amb una estructura diversificada i diversos negocis dins del grup, aposten per la millora contínua, la sostenibilitat i el talent que impulsa la presa de decisions intel·ligents.



Quin serà el teu repte?


Des del departament de Control de Gestió, Fiscalitat i Consolidació, donaràs suport als negocis del grup mitjançant l’elaboració d’informes, el seguiment d’indicadors clau i la preparació de pressupostos i tancaments mensuals. Treballaràs al costat d’un equip expert, i amb una visió global del grup.



Quines seran les teves funcions?



  • Col·laborar en la definició i seguiment del pressupost anual i les seves revisions.




  • Preparar informes mensuals de tancament i analitzar les dades rellevants de cada societat del grup.




  • Fer seguiment de KPIs com productivitats, inversions i provisions, aportant informació clau als equips responsables.




  • Donar suport en la gestió de l’Impost de Societats i la redacció de notes fiscals.





Requisitos mínimos

Busquem una persona amb capacitat d’anàlisi, atenció al detall i orientació a la millora. Que aporti criteri i estructura, i que entengui la importància del treball en equip i la proactivitat en un entorn dinàmic com aquest.


Ens agradaria que comptessis amb:



  • Formació universitària en ADE, Economia o similar.




  • Coneixements sòlids en comptabilitat, administració i gestió empresarial.




  • Experiència de 3 anys en funcions similars, ja sigui a control de gestió, auditoria o comptabilitat.




  • Domini avançat d’Excel, amb capacitat per analitzar dades i automatitzar processos.




  • Familiaritat amb sistemes comptables i de gestió.




  • Domini del català i del castellà.




Si estàs buscant una nova etapa professional amb solidesa, estabilitat i l’oportunitat de continuar creixent dins d’un dels grups més consolidats d’Andorra, aquesta és la teva oportunitat.


Inscriu-te ara i parlem de com podem construir futur plegats!




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Project Assistant
Adecco
Las Palmas de GC, Las Palmas
Hace 11h
Assistant de retail con italiano
Adecco
Madrid, Madrid
Hace 1d
Planificador/a Auditorías con discapacidad
Fundacion Adecco
Alcobendas, Madrid
Hace 2d
Técnico/a Analista Normativa
Adecco
Madrid, Madrid
Hace 4d
MANAGER ADMIN SUPPORT
Grupo IskayPet
Málaga, Málaga
Hace 6d
MANAGER ADMIN SUPPORT
Grupo IskayPet
Madrid, Madrid
Hace 6d
Más empleos en Lidera
Business Operations Officer
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
14 de mayo
Head of SEM
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
14 de mayo
Assistent de Projectes i Esdeveniments per Andorra Turisme (Encamp)
Lidera
Andorra la Vella, Andorra
28 de abril