Anunciado 5 de junio
Esta oferta no acepta candidaturas
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
3
Tags Relacionados
Descripción del empleo

-Coordinació i supervisió diària de la gestió dels serveis (incidències i/o urgències).
-Realitzar el seguiment continuat dels serveis gestionats a fi de garantir la qualitat d'aquests, assegurant el vincle de confiança amb el client i la seva fidelització a l'entitat.
-Assegurar que la/el Treballador/a Social disposi de la informació actualitzada sobre els serveis (valoració social de totes les persones assistides, dades de l'entorn, adaptacions, accessibilitats, etc.). Supervisar es realitzin les presentacions d'assistents assignats/as, així com per a les supervisions del treball de els/as assistents en els domicilis.
-Coordinar amb el departament de facturació les sol·licituds dels clients, referides a les gestions pròpies de facturació (enviament de document/factura).
-Introduir i validar les regularitzacions a comunicar al departament de facturació de manera mensual, a partir del dia 20 de cada mes, prèvia comunicació al/a Responsable de la Delegació. -Suport en la implementació dels diferents programes socials per als familiars, assistents i entitats.
-Suport en la gestió dels recursos humans i materials de la delegació.
-Suport en l'empleno dels objectius acordats (assistencials, financers, de negoci) en cadascuna de les àrees de la delegació.
-Suport en l'atenció de les sol·licituds dels clients (via telèfon, email i presencial) Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc de feina -Informar la Responsable de la Delegació de qualsevol incidència de rellevància que pugui condicionar els objectius marcats (econòmics, financers i/o assistencials).
-Suport en les funcions de caràcter tècnic i amb coneixement de compliance per a poder assegurar un bon servei, integral i de qualitat.
-Facilitar l'assessorament/secundo professional i adequat per a l'establiment, la implementació i el manteniment dels processos de qualitat del servei.
-Suport a assegurar la revisió i auditoria interna regulars del sistema (en cadascun dels procediments implicats



  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: de 10h a 14h i de 15h a 19h de dilluns a divendres

  • Retribució brut anual: 24000



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Oficial de 2ª

  • Formació reglada requerida: e. CFG Superior - e. CFG Superior - Experiència en la gestió de serveis i en gestió comercial/clients.

  • Formació complementària: Gestió de serveis
    Gestió comercial/clients.

  • Temps d'experiència: +3

  • Coneixements informàtics: Pack office (wrod, excel, power point..)

  • Altres requeriments específics: Interès i coneixementa en el Sector social

  • Competències personals més desenvolupades: Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat



Compartir esta oferta