Anunciado 6 de junio
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
18.000€ - 18.000€ bruto/año
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
8
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Empresa líder al sector immobiliari, ubicada de forma immillorable i amb un equip de més de 20 persones. Necessitem incorporar al nostre equip una persona que ens doni suport al departament de BACK OFFICE. Seleccionem Recepcionista Administratiu/va amb experiència, que desitgi participar al nostre projecte, aportant estabilitat laboral i la possibilitat de desenvolupar-se professionalment.


Experiència professional necessària en: Immobiliària, agències, patrimonials, administradors de finques...
Resulta Imprescindible que estigui acostumat/da a tot l'entorn nostre de feina i sobretot al nostre argot (locals, edificis, rendibilitat, patrimoni...)
Ha de dominar les eines office (Word, Excel, ppt..) i recerques d'internet. Tràmits ajuntaments, certificats electrònics..
Ha d'escriure i parlar perfectament català i castellà, altres idiomes molt valorables.
Acostumat/da a treballar en equip i sota pressió. Persona de fàcil tracte, amb iniciativa, amb ganes d'aprendre, amb capacitat de superació, molt resolutiva, discreta, dinàmica, implicada i fidel a l'empresa.


Com empresa aportem:
Ubicació immillorable, bon ambient laboral, beneficis socials, horari flexible de 8h setmanals amb 1hora per dinar com a mínim, divendres a la tarda no es treballa i jornada intensiva a l'agost.


Funcions
- Atenció al client presencial a l'oficina.
- Atenció telefònica.
- Altres tasques administratives.


  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 40

  • Horari: 9h a 19h certa flexibilitat (Divendres a fins les 15h)

  • Retribució brut anual: 18.000 / 20.000 en funció de la vàlua



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Auxiliars

  • Formació complementària: - Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Administració o equivalent
    - Castellà, català i valorable anglès.

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informàtics: - Paquet office (word, excel, ppt i Outlook).

  • Altres requeriments específics: Aptituds
    - Habilitats socials i comunicatives
    - Proactiu/va
    - Responsable
    - Bona imatge
    - Organitzat/da
    - Resolutiu/va
    - Empàtic/a
    - Fiable
    - Agilitat
    - Fàcil aprenentatge
    Valorable residencia propera a Barcelona

  • Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Lideratge, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat

  • Idiomes: Català - Llengua materna



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta