Empresa líder al sector immobiliari, ubicada de forma immillorable i amb un equip de més de 20 persones. Necessitem incorporar al nostre equip una persona que ens doni suport al departament de BACK OFFICE. Seleccionem Recepcionista Administratiu/va amb experiència, que desitgi participar al nostre projecte, aportant estabilitat laboral i la possibilitat de desenvolupar-se professionalment.
Experiència professional necessària en: Immobiliària, agències, patrimonials, administradors de finques...
Resulta Imprescindible que estigui acostumat/da a tot l'entorn nostre de feina i sobretot al nostre argot (locals, edificis, rendibilitat, patrimoni...)
Ha de dominar les eines office (Word, Excel, ppt..) i recerques d'internet. Tràmits ajuntaments, certificats electrònics..
Ha d'escriure i parlar perfectament català i castellà, altres idiomes molt valorables.
Acostumat/da a treballar en equip i sota pressió. Persona de fàcil tracte, amb iniciativa, amb ganes d'aprendre, amb capacitat de superació, molt resolutiva, discreta, dinàmica, implicada i fidel a l'empresa.
Com empresa aportem:
Ubicació immillorable, bon ambient laboral, beneficis socials, horari flexible de 8h setmanals amb 1hora per dinar com a mínim, divendres a la tarda no es treballa i jornada intensiva a l'agost.
Funcions
- Atenció al client presencial a l'oficina.
- Atenció telefònica.
- Altres tasques administratives.
Para completar tu candidatura, Barcelona Activa necesita completar tu registro en su web.