Empresa de cooworking, centre de negocis i serveis d'assessoria busca recepcionista per a la seva seu a Barcelona.
La persona seleccionada es farà càrrec principalment de les següents funcions:
- Atenció personal i telefònica de la centraleta i filtratge de les trucades
- Recepció i resposta als clients i a les possibles visites.
- Control de missatgeria, recepció i distribució del correu, tant electrònic com convencional, faxos i entrega de documents, burofax i cartes certificades
- Arxiu de documentació.
- Anotacions de gestions i consums per a facturació així com també fotocòpies, scans, etc.
- Control de cobraments i pagaments amb les seves anotacions corresponents. Quadrament de la caixa.
- Control de reserva de les sales de reunions i despatxos i supervisió.
- Preparació i recollida de sales i càterings.
- Control de manteniment de les instal·lacions per operaris externs.
- Entrar dades de certa rellevància de contactes a la base de dades de CINC i manteniment actualitzat del sistema informàtic de l'empresa.
- Redacció/traducció de breus escrits en idiomes.
- Feines de tractament de textos amb Word i senzilles fulles de càlcul amb Excel.
- Gestions administratives generals, donar suport al departament de comptabilitat i d'estrangeria.
Para completar tu candidatura, Barcelona Activa necesita completar tu registro en su web.