Anunciado 30 de agosto
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
6
Tags Relacionados
Descripción del empleo

Empresa del Tercer Sector cerca un/a Tècnic/a Administratiu/va en Compres per a incorporar-se al Departament de Finances de l'entitat a la seva seu de Barcelona.
La persona seleccionada haurà de dur a terme tasques de suport en l'àrea de compres, fent gestió dels serveis que ofereix l'entitat, com per a la mateixa entitat.



Què faràs?


  • Fer seguiment de tota la documentació que es genera a partir dels serveis (arxiu de contractes, seguiment de controls, etc) per al seu posterior arxiu.

  • Gestionar les sol·licituds de compra, seguint les instruccions marcades.

  • Extreure dades de excel per a poder anàlisis posteriors.

  • Contactar amb proveïdors per a gestionar documentació.

  • Controlar el CRM, en matèria d'avaluacions de proveïdors

  • Seguiment de la flota de vehicles (lliurament, taller, multes, etc).

  • Seguiment d'obres dels serveis o de la mateixa companyia.

  • Donar suport al departament.

Què s'ofereix?


  • Tipus de relació professional: Contracte laboral

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 38,5 en còmput anual

  • Horari general: 08.00-15.00 i 2 tardes fins a les 17.30h Horari intensiu: de dilluns a divendres de 08.00-15.00

  • Retribució brut anual: 22.319,08 €

  • Categoria professional: Tècnic Auxiliar



Requisitos mínimos

Què s'espera de tu?


  • Formació acadèmica necessària: Graus relacionats amb la Gestió Administrativa.

  • Experiència professional necessària: 2 anys realitzant funcions i tasques similars.

  • Coneixements necessaris: Coneixements de comptabilitat

  • Coneixements informàtics: Excel i taules dinàmiques

  • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat

  • Altres requisits específics: Proactiva i amb ganes d'aprendre

  • Competències personals més desenvolupades:


    • Treball en equip i Cooperació

    • Negociació, Aprenentatge i utilització de coneixements

    • Orientació al Client

    • Compromís amb l'Organització

    • Planificació i organització

    • Iniciativa i Orientació a l'assoliment

    • Preocupació per l'ordre i la qualitat




Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta