Anunciado Hace 2d
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
21.000€ - 27.000€ bruto/año
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Sin determinar
Número de vacantes
1
Número de inscritos
1
Tags Relacionados
Descripción del empleo

El Col·legi d'Arquitectes de Catalunya té la necessitat de cobrir el lloc de treball d'un suport tècnic d'ocupació sota la supervisió de la Direcció de Formació i Ocupació del COAC.



Funcions del lloc de treball:
- Gestionar la plataforma del servei d'Ocupació (VITERBIT) i la web de la Borsa de Treball.
- Revisió i publicació d'ofertes de feina, validació de les candidatures i seguiment de procesos.
- Atenció personalitzada de les consultes d'empreses, ciutadans i de persones candidates.
- Gestió comercial de noves ofertes de treball a les empreses de construcció, edificació i indústria.
- Gestió comercial de Jornades d'empreses o Campus d'Empresa.
- Actualitzar i gestionar la Borsa de Serveis al Ciutadà i la xarxa d'especialistes.
- Realitzar jornades informatives per potenciar la gestió del despatx, les sortides professionals, captació de clients o la comunicació i el màrqueting.
- Coordinació de les acciones del servei d'ocupació amb les plataformes de formació tipus Moodle.
- Suport al departament de Formació per la comercialització de la formació i gestió d'aules.
- Gestió de projectes d'ocupació des del COAC o en col·laboració amb d'altres entitats relacionats amb les diferents especialitats, inclusió dels joves al mon laboral i professional o re posicionament professional.
- Reportar indicadors d'activitat del servei d'Ocupació a la Direcció de l'Àrea.



  • Tipus de relació professional: Contracte

  • Tipologia de contracte: Indefinit

  • Núm. Hores setmanals: 39

  • Horari: Flexible 8h a 17h amb pausa dinar, divendres 8 a 15h. Possibilitat de teletreball híbrid.

  • Retribució brut anual: 26000



Requisitos mínimos
  • Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats

  • Formació reglada requerida: d. CFG Mig, e. CFG Superior

  • Temps d'experiència: 1-3

  • Coneixements informà tics: Domini eines col·laboratives tipus Office 365.

  • Altres requeriments específics: Competències: Comercialització de serveis, gestió d¿eines informàtiques, comunicació amb col·legiats i empreses, seguiment projectes, treball en equip i col·laboració amb altres departaments. Es valorarà experiència en gestió comercial de projectes.

  • Competències personals mÃs desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Orientació Estratègica

  • Idiomes: Castellà - Avançat, Català - Avançat



Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta

Empleos similares

Consultor/a RRHH
IMAN TEMPORING
Barcelona, Barcelona
Hace 16h
Técnico/a RRHH (Sector Hostelería)
Empatif Internes
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
41569 - Director/a de finances, adm i RRHH
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 1d
HR Specialist (H/M)
Page Personnel
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
41563 - Suport tècnic
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Técnico de Selección - Barcelona
Grupo Hotusa
Barcelona, Barcelona
Hace 2d
Más empleos en Barcelona Activa
41575 - Técnic/a PRL
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 12h
41579 - Responsable de Licitacions i suport Comercial
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 14h
41578 - Auxiliar Contable
Barcelona Activa
Barcelona, Barcelona
Hace 14h