Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Estudios mínimos
Sin especificar
Descripción del empleo
Seleccionem un/a BACK OFFICE INTERNACIONAL per una important empresa amb fort creixement i experiència en el desenvolupament de premiums, articles promocionals i col.leccionables infantils per la indústria alimentàrial, retail i gran consum. Ofereixen al client la possibilitat de generar contractes de col·laboració de llicències de marca amb grans empreses internacionals.
Quines seran les teves funcions?
- Gestió de comandes i seguiment d’elles amb els proveïdors.
- Gestió de la logística internacional.
- Contacte amb els transitaris per gestionar els procediments de duanes.
- Control i seguiment de la facturació exercida.
- Control de les mostres dels projectes (rebràs i enviaràs mostres a clients)
- Gestió de les incidències diàries de comandes, transports i altres.
- Preparació de la documentació necessària per l’enviament de les mercaderies.
Què t’oferim?
- Vacant estable.
- Lloc de treball: Manresa
- Jornada completa (40h/setmana)
- Franja salarial: 25.000€ -28.000€, aproximadament en funció del perfil del candidat/a
Ets dinàmic, proactiu i estàs orientat a la qualitat total? Aquesta podria ser la teva oportunitat.
Requisitos mínimos
Què necessitem que aportis?
- Experiència prèvia en compres, logística o funcions de back office.
- Estudis CFGS o Grau universitari en administració i finances, comerç o logística.
- Domini d’eines ofimàtiques (Office, sobretot excel, CRM...)
- Català, castellà i nivell mig/alt d’anglès (es passaran trucades internacionals)
- Persona dinàmica, polivalent i capacitat d'aprenentage.
Más empleos en THE TALENT ROOM
COMERCIAL DE VENTAS (MERCADO FRANCÉS)
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona
l'Hospitalet de Llobregat, Barcelona