Anunciado 2 de octubre 
 (Publicada de nuevo)
Tipo de jornada
Completa
Tipo de contrato
Indefinido
Salario
Salario sin especificar
Categoría
Estudios mínimos
Sin especificar
Nivel
Empleado/a
Número de vacantes
1
Número de inscritos
2
Tags Relacionados
Descripción del empleo
Seleccionem Administratiu/va per al Departament de PRL a Vic. Les teves funcions seràn:

- Organitzar i mantenir actualitzada la documentació relacionada amb la Prevenció de Riscos Laborals a l'empresa.

- Realitzar el control de la vigència de la documentació de coordinació d'activitats empresarials, tant amb clients com amb empreses contractades i treballadors propis.

- Elaborar i arxivar informes, actes i registres d'activitats.

- Assistència administrativa al personal del servei de prevenció.

- Portar el control de les revisions dels equips de protecció personal i equips de mesurament del departament.

- Gestió de comandes i subministraments necessaris pel servei de prevenció.

- Col·laborar en la recopilació de dades i elaboració d'informes sobre l'activitat del servei de prevenció.

- Preparar informes periòdics sobre la situació de la prevenció a l'empresa.

- Col·laborar en la preparació de documentació per a auditories internes i externes relacionades amb la prevenció de riscos laborals.

- Col·laborar en tasques transversals del departament de Gestió Integrada

Requisitos mínimos
- CFGM o CFGS relacionat amb Administració o similar.

- Nivell d'Ofimàtica avançat

- Valorable coneixements de Plataformes de Coordinació Empresarial.

Conocimientos necesarios
Treball en equip
Inscribirme a esta oferta
Compartir esta oferta